Inlägg från: Anonym (A-kupa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (A-kupa)

Stora Bröst!

Jag skulle kunna döda för att få större bröst, själv är jag 75A-75B på en bra dag.. Men ALDRIG lägger jag mig under kniven. Jag fick större bröst efter FL(80, dock gjorde brösten mest ont då) men dessa har försvunnit nu och nu har jag mer 2 torra skinnpåsar som hänger men jag är nöjd ändå. De har uppfyllt sin uppgift, ge barn mat. Men visst det vore underbart att vakna upp imorrn med en Dkupa. Men jag får väl vara stolt över mina utstående bröstvårtor ist... Jag ser ut som om jag är kåt jämt..

• Anonym (A-kupa)

Det enda som gör mig ledsen är inte sånna här trådar utan när jag går ut på krogen ska alltid nån idiot kommentera mina små bröst,typ: "Ursäkta men du har ju mindre bröst än mig". Jag vet då inte vad jag ska svara men brukar väl säga: "Då är det mest synd om dig för då har du ju gubbtuttar"...

• Anonym (A-kupa)
    HäxanSurtant skrev 2009-02-21 15:09:48 följande:
    Hmm förlåt mig jag kanske är helt bakom flötet här... men 80 är ju omkretsen, inte storleken på brösten??? Kupor A, B,C osv är storleken...Sen tycker jag absolut att du gör rätt i att vara stolt och älska dig själv som du är
    [/citat]

80D skulle det stå, D försvannNär jag läste inlägg 263 så fattade jag en sak.. nu vet jag varför jag aldrig träffat en kvinna med särskillt stora bröst.. jo för jag bryr mig nog inte så mycket om det som jag igentligen tror, När det väl gäller är det kvinnan bakom som jag bryr mig om och då är brösten ingen större betydelse.. så du som skrev inläg 263 du känns så härlig så som du skriver jag gillar din inställnig.."Men jag får väl vara stolt över mina utstående bröstvårtor ist... Jag ser ut som om jag är kåt jämt.."Du har så rätt man ska ta fram det som är positift och inte stirra sig blind på det man inte gillar..oc som 265 skrev att jännföra bröst men sabel är kanske inte en så bra ide.. håller mde dig med.. tack för alla inlägg..och ja ag kan inte stava hoppas att ni kan förbise det.. vissa har svårt med det =(
    Är du ironisk?
Svar på tråden Stora Bröst!