• MikPel

Stora Bröst!

Anonym (75E-G) skrev 2009-02-10 15:39:52 följande:
    Jag är gravid nu och har 75F-G, jag har precis börjat älska min bröst för dom som dom är. Min nuvarande sambo har fått mig att tycka om dom, innan jag träffade honom så fick jag pikar av min exman att jag skulle ha bh på mig om jag var utan tröja, han ville inte se dom för dom hängde för mycket. Jag väntar mitt 5:e barn så dom ser ju knappast ut som dom gjorde en gång i tiden, har lidit väldigt mycket av det men nu njuter jag. Jag har äntligen någon som älskar både mig och mina bröst för vad vi är.Tyvärr varar inte en graviditet för evigt och jag vet ju att dom kommer gå tillbaka till det där stadiet där dom känns som grötfyllda raggsockor trots sin storlek på 75E-F då. Men men...den dagen den sorgen, sambon kommer nog tycka om dom lika mycket ändå och bara det gör ju att jag gillar dom mer. Tycker att det är skönt att höra att killar gillar stora bröst utan att det ska vara fejk.
    Jag gillar bara stora bröst om de är äkta...
  • MikPel
    Anonym ( ) skrev 2009-02-10 15:57:02 följande:
    Vad är fettpattar?
    Det är när brudarnas bröst är stora pga fetma...

Och dom blir en B kupa när hon bantat ner till normalvikt
  • MikPel
    Alva666 skrev 2009-02-12 12:02:27 följande:
    Finns väl massor med män som gillar mindre bröst, och sen finns det män som inte bryr sig så mkt om brösten alls utan mer om tex rumpan osv.Själv har jag stora bröst (75 F) och visst kan det vara snyggt och min sambo älskar dem, men som några redan påpekat så kan dem lätt "välla ut" ur snygga bikinis osv och det är inte så snyggt. Hade hellre haft mindre och fastare så man kunde ha fler fina bhar osv.Nu finns det typ bara en sort på Lindex som jag kan ha samt så finns det ju på dyrare affärer.En intressant sak är att på lindex så finns det som sagt bara en typ av bh som jag kan ha, men på "big is beautiful" avdelningen eller vad det heter så finns det flera jättefina och sexiga bhar men som naturligtvis är aldeles för stora runt bröstkorgen eftersom det är för större kvinnor.. kul för dem, men det hade ju varit juste om jag också kunde få ha snygg bh..
    Det är väl inte bröstens fel att du väljer fel storlek på bikinin och att de därför väller över
  • MikPel
    Alva666 skrev 2009-02-12 12:39:19 följande:
    MikPel skrev 2009-02-12 12:05:46 följande: Näe, precis, du kan ju få bli min personal shopper och visa vilken bikini jag ska ha så får du se hur lätt det är Altså, det existerar ofta inte den storleken på bikini, väldigt ofta är det tex smal, medium eller large och då ska jag ha large i tuttar men då är den aldeles för stor runt bröstkorgen.Dessutom så räcker det ju inte, som man ofta ser på typ slitz brudar med hårda plast tuttar, att ha en liten trekants bikini över bröstvårtan.Äkta tuttar behöver ju stöd.Sen även om det nu råkar va så underbart att det finns en bikini med tillräckligt stora kupor och tillräckligt litet om bröstkorgen så brukar axelbanden va smala och tunna så man får jätteont av att dem skär in.Det är skitsvårt att hitta bikini i rätt storlek, och även om man gör det så är den förmodligen dåligt konstruerad och ger dåligt stöd och skulle den råka va perfekt på alla dessa sätt så kan du ge dig fan på att den ser ut som något som skulle passa på tant agda 85 år och inte på en ung kvinna.
    mm kunde vara trevligt då får man följa med in i provhytten och se på godsakerna....
  • MikPel
    Disela skrev 2009-02-13 12:04:10 följande:
    Alla tänder ju på olika saker, det är väl inte mer med det. Som du säger TS, kärleken sitter ju inte i brösten. Men herregud, det är väl inget att skämmas över?
    Man kan bli stämplad som bröstfixerad
  • MikPel
    Lady Dahmer skrev 2009-02-15 11:21:44 följande:
    jag vet inte ens vad jag har. bh'n är I-kupa, men den är för liten. Skulle gissa på J eller K Personligen tycker jag att D-kupa är litet, men det beror ju på vem den sitter. En D på en tjock person är ju större än en D på en smal. Och givetvis är det helt ok att gilla stora lökar! Det betyder inte att man är en mansgris.
    Jag tycker mig höra ett gnällande från tjejer om att killar pratar med brösten,

De kan inte se tjejerna i ögonen osv.. 

Att de stirrar på bröst osv
  • MikPel
    Lady Dahmer skrev 2009-02-15 11:29:10 följande:
    jo men det är ju nåt helt annat. Då är man ju bara ett arsle. Och sådana finns i alla kategorier. Min man ÄLSKAR bröst. ju större desto bättre, men jag har aldrig upplevt att han stirrar på tuttarna eller beter sig ouppfostrat ihop med kvinnor. Nej, han ser dem i ögonen och behandlar dem som jämlikar. Respekt kan man ju ha oavsett sexuella preferencer.
    Det är är väl så att tittar en attraktiv man på brösten, ja då tittar han

Men tittar en oattraktiv man på brösten ja då stirrar han.
  • MikPel
    Lady Dahmer skrev 2009-02-15 11:41:22 följande:
    jag tycker det är ouppfostrat och osmakligt oavsett hur man ser ut. titta på MIG inte på mina pattar. En kille som glor går fetbort även om han är snygg.
    Men hur ska han kunna visa uppskattning för tjejens stora bröst när han väljer att inte titta på dom? 
  • MikPel
    Lady Dahmer skrev 2009-02-15 11:49:38 följande:
    Uppskattning för min kropp vill jag endast ha av min man. Inte av främlingar eller karlar jag inte har en intim relation med.
    Ok det bara ok att gilla stora bröst om man gör det inom "äktenskapet" ?
  • MikPel
    Lady Dahmer skrev 2009-02-15 11:57:10 följande:
    nej. kan man inte gilla bröst UTAN att titta på okända kvinnors? Jag gillar kukar men inte fan går jag och stirrar i karlars skrev!
    Kukar? Jag trodde du vart gift och då är det väl frågan om kuk.
Svar på tråden Stora Bröst!