• MikPel

Stora Bröst!

Lady Dahmer skrev 2009-02-15 12:06:27 följande:
    innan jag var gift då. jag sprang inte runt och behandlade karlar som objekt när jag var singel.
    Hur behandlade du dem då?
  • MikPel
    Anonym skrev 2009-02-16 13:25:12 följande:
    Har stora bröst, H 80 och älskar det   Skulle jag vakna i morgon och ha mindre bröst så skulle jag vara depig i resten av livet   Nej då men jag känner mig kvinnlig och vet att män tittar, kvinnor också men om det är av avundsjuka så bryr jag mig inte så mycket de har säker något som jag skulle villja ha istället så det jämnar nog ut sig i längden
    Men får du inte ont i ryggen precis som alla andra?
  • MikPel
    Anonym skrev 2009-02-16 16:53:27 följande:
    MikPel skrev 2009-02-16 16:51:20 följande: Om man tränar rätt och har en naturligt stark rygg och nacke så behöver man inte få ont alls.
    så de som gnäller över ryggont är några slashasar?
  • MikPel
    Anonym (lillan) skrev 2009-02-16 17:06:21 följande:
    Jag har 75 D, (äkta). Tycker också ( som några andra här) att det är svårt att hitta kläder som sitter snyggt! Man ser dubbelt så tjock ut (är strlk 36-38, ganska smal, inte speciellt tjock på något vis) men ser som sagt dubbelt så stor ut i kläderna när man har stora tuttar! Jag har också funderat över att förminska dom ( tänk att man aldrig kan vara nöjd med vad man har!) men har inte råd.  Får ont i ryggen av dom, så det är inte speciellt kul på så vis. Kan känna mig uppskattad om killar kollar ( vilket dom såklart gör), men tjejer kan blänga rätt elakt!
    Du får väl träna så slipper du rygg-problemen
  • MikPel
    Anonym (lillan) skrev 2009-02-16 17:22:56 följande:
    har tränat kampsport i 9 år och boxning i 2 år samt lite styrketräning...hjälpte ingenting!
    Ja men det ska ju vara något som tränar ryggen specifikt......
  • MikPel
    Anonym (Isa) skrev 2009-02-16 17:35:15 följande:
    Jag är ganska så skonad mot ryggont men nacken känns ofta trött och det kanske är boobsen.Jag försöker vara stolt boobiman men det är inte så kul i alla miljöer som vårdcentaler, föräldramöten eller vissa parmiddagar där tjejerna direkt blir svartsjuka och avvaktande istället för att se MIG.
    Hur mycket ska det till innan de blänger då?
  • MikPel
    Anonym (Isa) skrev 2009-02-16 17:39:23 följande:
    Va?
    Jag menar måste du klä dig utmannande innan de tittar surt?
  • MikPel
    Anonym (Isa) skrev 2009-02-16 17:46:18 följande:
    Nä jag vill inte se billig ut men däremot vill jag klä mig snyggt och modemedvetet. En f-kupa är svår att gömma och jag vill inte sitta i en munkjacka direkt och jag skulle aldrig klä mig för att provocera heller.
    Men tjejerna blir sura i allafall?  tråkigt sådant
  • MikPel
    Anonym (Isa) skrev 2009-02-16 17:57:49 följande:
    Mina vänner känner mig och behandlar mig väl men problemet är nya människor. Och ja det är skittråkigt!
    Vilka är värst tycker du?

Kvinnor som har män
    Eller kvinnor som är singel
Svar på tråden Stora Bröst!