Dax för en ny tråd.....
Jaha, då kan vi ju kladda vidare här då!
Jaha, då kan vi ju kladda vidare här då!
Hej!
Jag vet inte än om jag ska gå på konsert eller komma till dig Karin Jag vill väldigt gärna både och. Konserten är kl 19 på Fjällstugan. Jag funderar...
I dag har jag varit i Skillingaryd och fotograferat och i Bondstorp (åt jobbet) Fick lunch i Månsarp hos en kompis som är mammaledig. hann med en sväng på Hildas rum med
Emma? inga känningar?
I kväll HEJAR vi på HV vid TVn!! Nån som ska dit IRL??
Kram Maria
Hejsan på er.....
Här är vi fortfarande hemma med sjukling.....
4 dagen med feber så vi tog oss ner till Vc och träffade doktorn och det var
LUNGINFLAMMATION!
Stackars liten!
Så nu fick vi nån mixad pencilin som ska tas 3 ggr om dagen och jag kan ju tänka mig att den inte smakar nåt vidare!!!
Så nu hoppas vi att bebbe stannar inne tills FLisan mår lite bättre å orkar med å bli storasyster!
Maria, nej inte mer än de vanliga sd och lite förvärkar då å då... bebis ligger längre ner magen har sjunkt men den är ruckbar fortfarande!! Var hos bm i dag och har en ny tid om två veckor den 31, tror ni den tittat ut då? Hoppas det!
Mamma och pappa har packat väskorna så de kan komma upp snabbt om det behövs men vi räknar nog med att Jossan å familj kommer att få hoppa in om det skulle visa sig att lillen vill ut lika snabbt som sin syster.... (hualigen, vad snabbt det kan gå då!?) Eller så kanske vi tar köksgolvet
ha ha!
Stackars Flisan
Jag tror inte du fått den 31,,, Tror du fåt 4/4
Du har ju en 11/11.
Min bror svägerska fick andra barnet hemma i köket och hennes sambo fick va barnmorska. Länk till svägerskan där hon berättar om förlossningen finns i min blogg om inte länken här funkar (jag har INTE plus):
www.malin-malinssida.blogspot.com/
Du hinner säkert in
Du hinner säkert in
Lilla skruttan hostar å hostar, alvedon/ipren, hostdämpande och pencillin....
Fy vad jobbigt det är när man inte kan hjälpa henne mer...
Fast läkaren sa att eftersom det är så tidigt upptäckt så kommer det att gå över snabbt, vilket känns skönt....
Inget dagis denna veckan å ingen bebbe hoppas jag, detta får gärna var över först...
Stackars lilla Flisan!!! Många kramar... Om vi bli sjuka nu så vet vi ju absolut vem vi ska skylla på....
"Hostar" till och vill bara "korrigera" att det är Alice som fyller år 11/11... Flisan fyller dagen innan...
Det ska bli fantastiskt roligt att flytta... vilken tur att jag har så många gulliga kompisar som kan hjälpa till och bära...
Det blir inflyttnig i månadsskiftet juni/juli...
oj oj oj....lilla bus!!!!KRAMAR härifrån!!!
Emma: jag hade ju den 25e som jag tror bebben kommer men den vill nog annat
Jossan: Hmmmmm....... ni kan inte vänta med att flytta???? hi hi hi OM vi nu kommer iväg på vår efterlängtade semester så är vi ju borta fr.17/6 - 8/7!!!!!!
Vem ska bju på bullar då???????
Ni kan ju inte flytta in om inte era goa grannar är hemma *host*
Nu måste jag jobba en liten stund...krångel krångel....
Ja fy vilken natt! Och dag med för den delen, hon vakande å skrek i säkert 40 minuter utan att jag fick fram vad det var för fel. Känns för jävligt! På nåt sätt känner man sig skylldig men man kan ju inte rå för att förkylningen går ner i lungorna å biter sig fast där... Å jag kan ju tala om att pencilin mixturen inte smakar hallon direkt, den är vidrig! Igår kväll fick jag halva sprutan på tapeten i vardagsrummet! Och den får inte ges med dryck eller mat! Nu tittar hon på tv, det får hon inte göra annars men jag kan inte bära henne hela tiden och det enda som funkar är just tvn..... ibland får man bryta sina regler.....
Jossan jag är nog hemma i sommar, ha ha, vad skulle jag annars vara!??! Men bära, låter jobbigt!!?!? kan koka kaffe, hi hi! Ser fram emot att inreda det största rummet till scrap rum, hi hi! Daniel skulle väl sova under trappen eller hur var det?
Mia, ja men den 25 är ju en ganska bra dag, då har nog lilla kryat på sig å så....
ha ha
Fler gissningsförslag på datum, vinnaren/närmast får en flaska rött!
Anneli, ja vi har varit inne å pratat med Micke och jag fick tala med emmaljunga på telefon, de skickar upp en ny adapter +6 skruvar, hoppas att det blir rätt! Så skulle jag lämna i n den andra å de två skruvarna jag fick med....
(de borde nog gå en kurs i kund bemötande och att lära sig och le lite oftare!!!
Kan rekomendera en jätte bra kille!! Det var nog inte en enda gång som de drog på smilbanden när jag var där! )