• Anonym (funderar)

Analsex.. ytterligare en tråd om detta..

Ja, vart ska man börja..

Jag och min pojkvän har försökt ha analsex vid flera gånger..
    En av dessa så lyckades det rätt bra, och det var skönt så in i bomben..
    men sen vet jag inte riktigt vad som hänt..
    Det gör ont som attan när vi försöker och jag kan inte riktigt slappna av ordentligt.

Fick tips i en tråd om en salva Xylocain, så nu ska vi testa detta, och se om jag lyckas bli lite mer avslappnad..
    Men om inte.. är det någon som har mer tips??

Vill vääääldigt gärna uppleva det där sköna igen med analsex..

• Svar på tråden Analsex.. ytterligare en tråd om detta..
  • Anonym (funderar)

Anonym skrev 2009-02-10 14:38:34 följande:

vad är det för salva?
    Den bedövar en del säger de som testat.. tänkte jag skulle få till det ikväll.. så jag vet inte ännu..
  • Anonym (2)

lokalbedövande - skulle jag absolut inte råda nagon att använda för detta ÄNDAmål *he, he*

glidmedel och långt förspel är mitt recept på lyckad analsex

• Morbid angel

Man ska aldrig använda bedövningssalva vid analsex.Att det gör ont är ju kroppens försvar mot fara.

"börja om från början" och ta det i lugn takt,massa förspel så att du är så kåt att du inte vet var du ska ta vägen,mjuka upp med fingrar,glidmedel och var avslappnad.

• Lillafrökenfräken

Xylocain är lokalbedövning. Ang att det gör ont... har ni "mjukat upp" ordentligt vad gäller ringmuskeln och muskulaturen precis innanför? Annars är det inte konstigt att det gör ont.

• pazzy

Går du inte miste om det sköna om du bedövar dig?

Har haft salvan mot en speciell typ av munherpes, för att kunna äta. De tillfällen det blivit lite för mycket salva så skulle det inte spelat någon roll om jag ätit sand eller potatismos...

Spontant vill jag avråda att använda den eftersom du inte känner om det gör ont så kan du skadas och känner inte det för än efteråt när bedövningen släpper. Om du då får en spricka så kan det innebära värre problem framöver och i värsta fall så är det den sista gången du får njuta där bak. Bättre att lugnaner er och ta god tid på er!

• Anonym (Kia)

Prova med en analplugg först eller dildo med mkt glidmedel, se till och va riktigt upphettsad och börja med att föra in den. Då övar man liksom upp, sen glider allt in hur lätt som helst.

• Anonym (P.)

vi oxå.. min man vi sååå gärna och jag med! men det gör så
    J---LA ont!! vi har försökt allt..lotion..m.m. men det gör så ont han bara nuddar det hålet..så ont så jag nästan inte kan fortsätta ha vanligt sex! några tips?

• Anonym (Härligt)

Använd silicon glid ej vattenbaserat vid analsex, var ordentligt sugen, när han precis ska tränga in "ta i" lite som när du ska gå på toa så åker den lättare in. Allt ska göras SAKTA SAKTA, stanna upp emellan och forstätt en liiiiten bit i taget. Ligg sked så att du kan backa in mot honom och bestämma takten bättre.

Lycka till!!

• Anonym (P.)

bra tips tack!
    Anonym (Härligt) skrev 2009-02-10 21:39:03 följande:

Använd silicon glid ej vattenbaserat vid analsex, var ordentligt sugen, när han precis ska tränga in "ta i" lite som när du ska gå på toa så åker den lättare in. Allt ska göras SAKTA SAKTA, stanna upp emellan och forstätt en liiiiten bit i taget. Ligg sked så att du kan backa in mot honom och bestämma takten bättre.Lycka till!!
  • Keisha

Låååångt förspel för er del är att rekomendera och rikligt med glidmedel.
    Att bedöva, tar ju bort en del at känslan. Det ska kännas lite, annars är det ju inte anal sex.
    Det ska dock inte göra ont.

• Anonym (mmm)

vi har försökt ett fler tal ggr att ha analsex men det gör bara ont,vi har testat tonvis glidmedel,mjukat upp innan men det bara svider och det känns som jag måste gå och bajsa direkt efter...

När jag var yngre funkde hur bra som helst,men nu går det knappt att föra upp en plug ens utan att det svider i hela rumpan

• Anonym (P.)

på mig med! det gör jäääääääääääättte ont! jag börjar nästan grina..och då har jag ju fött 2 barn utan smärtlindring!haha
    Anonym (mmm) skrev 2009-02-11 11:17:28 följande:

vi har försökt ett fler tal ggr att ha analsex men det gör bara ont,vi har testat tonvis glidmedel,mjukat upp innan men det bara svider och det känns som jag måste gå och bajsa direkt efter...När jag var yngre funkde hur bra som helst,men nu går det knappt att föra upp en plug ens utan att det svider i hela rumpan
  • Anonym (mmm)
    Svar på #14
    Anonym (P.) skrev 2009-02-11 14:36:10 följande:
    på mig med! det gör jäääääääääääättte ont! jag börjar nästan grina..och då har jag ju fött 2 barn utan smärtlindring!hahaAnonym (mmm) skrev 2009-02-11 11:17:28 följande:
    Precis jag har oxå fött 2 barn 1 med och en utan smärtlindring...
    Är det någon som har nått mer förslag eller går det bara inte för vissa???
  • Carpe diem1981

Xylocain är lokalbedövning och används ofta i porrfilmer för att dom medverkande ska orka med/stå ut med smärtan och inget som rekommenderas i vanliga livet so to speak! Får man ont och blir besvärad så bör man inte ha analsex överhuvud taget enligt mig.

• Anonym (flower)

Ts, har du möjligtvis fått sår eller sk analfisurer? Lätt hänt och gör ont som satan. Kan hända att du oxå spänner dig omedvetet. Som många redan skrivit så är ju ändtarmen gjord för att "kämpa emot" när nåt främmande kommer in.

Svar på tråden Analsex.. ytterligare en tråd om detta..