• MikPel

Blivit påsatt av en rejält välutrustad man?

Var det som du trodde det skulle vara?

Var det en positiv eller negativ upplevelse

• Svar på tråden Blivit påsatt av en rejält välutrustad man?
  • Trailer T

Negativt..Han var dålig i sängen och viste inte vad han skulle göra..Han hade desutom mage att fråga OM DET VAR SKÖNT

• Anonym

Trailer T skrev 2009-02-10 18:54:32 följande:

Negativt..Han var dålig i sängen och viste inte vad han skulle göra..Han hade desutom mage att fråga OM DET VAR SKÖNT
    Det är väl en befogad fråga? Hur ska han annars veta om det är skönt eller inte om du inte talar om det för honom?
  • Clobberella

Anonym skrev 2009-02-10 18:55:23 följande:

Trailer T skrev 2009-02-10 18:54:32 följande: Det är väl en befogad fråga? Hur ska han annars veta om det är skönt eller inte om du inte talar om det för honom?
    Inte meningen att vara anonym
  • SeTa

Vad räknas som rejält utrustad? Är det normala mått eller FL-mått som efterfrågas?

• MikPel
    Trailer T skrev 2009-02-10 18:54:32 följande:
    Hade han varit en katastrof om han vore klent utrustad?
  • Airlee

Positivt ja, hälsosamt nej.

• Anonym (Scarlet)

När du säger "rejält välutrustad" hur menar du stl mässigt? Räknas exempelvis en 20 cm lång som stor?

• Anna Paulita

Min erfarenhet av män som är för välutrustade är att de tror att det räcker att vifta med snorren så är vi tjejer i hamn. Nu är det inte riktigt så enkelt.;)

Stora snoppar kan vara en fröjd för ögat, men det gör ingen man till en bättre älskare. Den bäste jag haft var mindre välutrustad.

Sedan kan det göra ont, speciellt om det går lite vilt till om han kommer åt livmodertappen. INTE SKÖNT ALLS!

Jag måste nog vara trisst och hävda att lagom är bäst. ;)

• MyggaMygg

Haft 2 st.

Nr 1: Ja och det va helt underbart

Nr 2: Helt värdelös. Inte alls bra.

• MikPel
    SeTa skrev 2009-02-10 18:55:52 följande:
    Vad räknas som rejält utrustad? Är det normala mått eller FL-mått som efterfrågas?
    typ över 24 cm och grov
Svar på tråden Blivit påsatt av en rejält välutrustad man?