3:e gången gillt med Pergotime?
Någon mer som äter tredje kuren Pergotime just nu? Jag började i måndags med tredje kuren..
Någon mer som äter tredje kuren Pergotime just nu? Jag började i måndags med tredje kuren..
Jag fick mens igår o ska börja min tredje, andra dubbelkuren, på torsdag!! Har du haft ÄL av de tidigare kurerna? Lycka till iallafall!!
Ja jag fick ägglossning på båda tidigare kurer så jag har bara kört med enkeldos. Du då? Hur länge har ni försökt?... För oss är det 18-19 månader ungefär. Har du fått tunnare slemhinna av Pergon? Min är endast 6-7mm..
Jag körde en enkelkur, ingen verkan. Sen dubbel, fick fyra fina ägg o en slemhinna på 10 mm och ett prog.värde på 100. Men det blev inget plus för det... Nu hoppas jag vi lyckas lika bra denna gången. Vi har inte försökt mer än dessa kurer. Då jag har en sjukdom som heter PCO-S har jag vetat länge att jag inte kan bli gravid naturligt, så vi har inte försökt eftersom det inte skulle funkat ändå! Lycka till nu!!
Jag fick min mens igår å ska börja min 3:dje enkel kur på sön..
vad kul, när har ni fått mens när ni ätit pergo...jag har fått både dag 30 och 31...vet inte riktigt när ägglossningen skett exakt..
Min andra kur (dag 5-9) är den enda jag fått mens utav. Då hade jag ÄL dag 18 och mensen kom på dag 34...
Idag började jag med Pergo! Hoppas, hoppas, hoppas denna gång...
Min Äl har varit på dag 18 åxå, sen mensen på dag 30 å 32.. Nu e det 3:dje gången gillt hoppas jag. Börjar med kuren på söndag.. :D
Hur vet ni exakt vilken dag ni får ägglossning? Mitt ultraljud tar haf dag 13-14 och då säger de att ägger lossnar inom de närmaste dagarna.... ägglossningsstiockorna säger ju till 1-2 dygn i förväg så man vet ju inte om det är 1 eller 2 dygn kvar när de blir positiva? fast för min del är ju stickorna positiva i en vecka i streck så på mig fungerar det nog inte
Jag vet inte till hundra heller om det e dag 18. Men när jag e på VUL på dag 13 så säger min läkare att det kommer att släppa om ca 4-5 dagar.. Men det hänger ju inte att pricka samma dag. Till mig säger hon att vi ska ha sex varannan dag max från VUL dag 13 å nån vecka efter.. Haha men det blir nästan tills mensen kommer för att vara säker på att man inte missat..
Jag gjorde VUL dag 14 sist, då var de två största 19 o 22 mm. Då sa hon att de skulle släppa vilken dag som helst. Jag testade med Äl-tester från dag 15 till 20 och det var endast dag 18 som jag fick stegring. Jag hade även fruktansvärt ont i "tjejmagen"... Måste ha varit det! Hoppas jag får lika tydliga symtom denna gång!! Sista tabletten imon...