När smal midja?
Som det låter. När anser du att man har smal midja?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-11 12:51
Ni som röstar på annat. får hemskt gärna kommentera det? Om ni vill.
Som det låter. När anser du att man har smal midja?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-11 12:51
Ni som röstar på annat. får hemskt gärna kommentera det? Om ni vill.
Eisa skrev 2009-02-11 16:47:19 följande:
Ja ok då röstar jag 61-65cm om man är 170 lång
Annat...om midjan är/ser smal ut beror ju på övriga mått.
Det beror ju helt på? Jag är rätt tjock, men har nog smalare midja än de flesta. Om man ser till resten av kroppen. Är nämligen relativt timglasformad vilket gör att min midja kan se smalare ut än någon som är rak men smalare.
76-80
Det beror ju på hur man är skapt.
Jag är päronformad och oavsett hur lite eller mycket jag har vägt har jag alltid haft en rejält markerad midja.
Beror helt på hur de andra proportionerna ser ut tycker jag. Man kan ha smal midja vid 100cm om man är väldigt bred över höfter och byst.
Beror helt på personens längd och hur breda höfter. Men jag som är 169 cm, tycker att för mig är ett normalt midjemått runt 76-80cm.
Pormoicheia skrev 2009-02-11 17:41:18 följande:
Jag är en riktig "geting" med midja ocm skiljer rejält från stuss och byst.
MEN tycker inte att jag har ett "smalt" midjemått, det ligger på 66 cm och brukade ligga på 60 för ett par år sedan.
Jag röstade på 56-60
Annat: beror ju helt och hållet på hur lång man är.
Säger som de flesta andra, beror på hur man är skapt för övrigt.
Jag anser mig ha (ogravid alltså) ganska smal midja, runt 68-70 för mina 179cm, baserat på mina övriga mått runt höfter (ca 100) och byst (ca 90). Hade jag varit "rak" i måtten hade inte midjan sett smal ut heller.
Max 65
På en hur lång person?
Är man inte lite väl besatt över midjemått när man letar reda på en fem år gammal tråd?