• Annapanna71

Barnvagnar i Luleå ?!

Hejsan..

Hörde av en kompis att de skall börja sälja barnvagnar på cykelpiraten i Luleå stämmer detta?

Vilka märken?

Bra att veta om det finns flera som säljer nu när Babyproffsen inte finns...

• Svar på tråden Barnvagnar i Luleå ?!
  • Tjomsan

Finns inte Babyproffsen kvar - där bredvid det där kontorsvaruhuset, nära Mekonomen? Nära Åke Erikssons bil?
    Sedan har du ju Barnens Hus med. Har inte hört något om Cykelpiraten...

• Annapanna71

Oki, nej babyproffsen har gått i konkurs vet ja.. Vet inte säkert de där med cykelpiraten.. Kanske måste ringa dit och kolla...

• solouniko

Har också hört det, men vet inte om det stämmer och vilka märken dom kommer ha..

• Annapanna71

Pratade med cykelpiraten för en stund sedan. De kommar sälja barnvagnar, de har bytt namn heter Cykelshopen nu. De har vagnar inne redan nu och resten kommer nästa vecka sa de...

Kul med nått annat än bara babyproffsen och barnenshus, nu finns ju bara barnenshus kvar. Så det behövs verkligen någon fler som säljer...

Måste nog ta en sväng förbi...

• Tjomsan

Ja där ser man. Hoppas du hittar "rätt" vagn.

• Annapanna71

ja det är inte lätt att hitta exakt de man söker....

• Majja123

Jag har varit på Asko möbelhus där de även har en liten barnhörna med kläder och de säljer Bugaboo. Supertrevliga och tillmötesgående. Jag kommer att handla där eftersom jag vill ha en smidig och nätt vagn, men är inte det var man söker så är det nog bara Barnens hus som finns vad jag vet.
    Lycka till i barnvagnsjungeln.

• Annapanna71

Jag har idag varit in på Cykelshopen (fd cykelpiraten) de har massor av fina vagnar och smidiga! De skulle få in flera varianter nästa vecka. En av dem jag blev lite sugen på kostade 3990:- inkl sitt och ligg del... De hade också en som var med svängbara hjul framtill, mycket mer smidig än tex Brio sing som en kompis till mig har.. Jag tyckte det är värt ett besök innan man bestämmer sig...

• rollelule

Jag var in på Cykelshopen i Luleå idag för att titta på en vagn till min systerdotter dom har och kommer att få kanonfina barnvagnar Knorr hette då ett märke (dom andra minns jag inte) men dom var i allafall både snygga och praktiska så jag rekomenderar ett besök dit (dom skulle få in mera färger och sorter under nästa vecka )åkpåsar och tillbehör var också på väg in kul att det finns fler som säljer barnvagnar i Luleå

• Annapanna71

Nån fler som har tips på barnvagnar i Luleå.. ?

Svar på tråden Barnvagnar i Luleå ?!