• Anonym

För långt in gör ont!

Jag får väldigt ont om min sambo kommer för långt in. Varje gång han kommer så trycker han på extra hårt så de gör skitont i livmodern eller vad de är. ska de göra ont eller? han har ju inte någon onormalt lång snopp.

• Svar på tråden För långt in gör ont!
  • lovemyboys

The bottom is nådd....kanske...Förvånad

Bättre en hängmatta i parken...än hängpattar till marken.....
  • Anonym

förmodligen träffar han livmodertappen, det kan göra skitont. att prova med andra ställningar brukar vara lösningen.

• Anonym

Okej men jag tycker nästan att de kan bli så vid varje jäkla ställnig man kör. ligger jag på rygg med benen på hans axlar kör de svinont, bakifrån gör svinont.... osv

????????

• fruganL

Har samma problem ibland. Och faktum är att ju mer jag fokuserar på att "hoppas det inte gör ont" så gör det ondare. Och de gånger jag tänker på något helt annat (kanske det vi gör istället?!) så gör det mindre ont.

Så ja, olika ställningar, och försök fokusera på annat. Annars är det tyvärr bara något ni måste anpassa er till. Han får ju dra sitt strå till stacken genom att inte "trycka på extra hårt". Halvvägs in må vara frustrerande, men det går ändå.

• Anonym (been there)

Försök hitta ställningar där du kan hålla emot lite med låren, och prova lite olika vinklar på de ställningar ni kör... vi har också lite problem med att min man är lite för välutrustad (och han är ändå inte speciellt mycket större än vad som är normalt).
    Sen brukar det också gå bättre om man är ordentligt våt och upphetsad, så lite mer förspel kan kanske hjälpa?

En skön ställning är när killen ligger på rygg och tjejen ligger på rygg ovanpå... då kan du lägga dig längre upp på hans mage om han kommer för djupt.

• Anonym (aj)

Så är det för mig med, men jag håller ofta emot med låren, eller så säger jag till honom när det gjort ont vid första jucket.. Det är verkligen inte skönt.. Men det är inte alltid det är så.. Nån gång i bland.. konstigt det där

• Anonym

Du kanske har könsjukdom?? Jag hade det visade det sig efter att ha plågats vid samlag

• Anonym

vad skulle de vara för könssjukdom då? inte klamydia iaf

• Anonym (tjej)

Har samma problem, speciellt när jag rider honom. Fast när man kör sakta o kan kontrollera det brukar det gå bättre

• therezze

har samma problem ibland...men då har jag kommit på ett sätt för mig som hjälper. han brukar få värma upp mig först! haha låter lite roligt, men vi brukar göra mig mera upphetsad...då brukar det sen funka när man är EXTRA kåt!!!för när jag har tänkt på att det kanske gör ont så gör det ont, när jag spänner mig. men om jag är riktigt kåt så tänker jag inte på det utan tycker det är väldigt skönt istället. testa!!! det kanske funkar för dig med....
    lycka till

• Anonym (samma)

Har oxå samma problem....ibland gör det VÄLDIGT ont....men som nån skrev tidigare brukar gå bra om man blir lite uppmjukad dvs inte köra hårt på en gång

• Anna Paulita

Hos oss blir det så ibland, jag tror att det i mitt fall hänger ihop med min menstruationscykel.

I vilket fall så finns det väl sådana där ringar man kan köpa och sätta runt snoppen som gör att han inte komme rlika långt in. Vet inte riktigt vad de heter men någon annan vet kanske.

Jag vägrar bara vara mamma...
  • honkie

både jag och min flickvän älskar när jag får in hela kuken och kan riktigt hårt pressa min kropp mot hennes i bestämda, långa och ganska långsamma rörelser. jag kommer perfekt in i ställningar som skeden, vanlig missionär och när hon ligger på mage och jag ovanpå. ställningar som doggie, rida och missionären med hennes ben på mina axlar funkar bara ibland då jag kommer in får långt. men det är samma sak här, mycket beror på var i mensperioden hon är och hur kåt hon är.´
    är hon riktigt kåt så blir hon centimetern djupare och då är vi som gjutna för varandra. och om hon fått en orgasm så svullnar nog livmodertappen lite och hon blir "grundare" fast kan istället njuta lite av stötarna.

• Anonym

min kille brukar komma in i (den där trängre gången längre in) Där inte penisen ska vara, alltså komma för långt och det gör väldigt ont. Spänner man sig så blir man mindre.

• Anonym

Samma sak här fast det är bara under ägglossningsperioden och runt mensveckan det gör ont. Kanske samma för dig?

Variera lite med ställningar så han inte får lika mkt kraft som ex missionären (fast inte med benen på hans axlar) och vill ni köra bakifrån så lägg dig på magen istället för att stå på alla fyra.

• saidy

jag vet vad du menar ibland men bara ibland har jag samma känsla, det känns som han kn*llar mig i magen gör jätte ont.

Vet inte varför det bara är ibland??

• Anonym

Det har nog mkt med var i menstrationscykeln man är. För oss blir det så ibland, han kommer för långt in och det gör ont. Igår blev det så och jag är fortfarande öm.. Min sambo har 12 cm lång kuk och jag är glad att den inte är längre.. Hade för ganska så länge sen sex med en med stor kuk, runt 18 cm skulle jag tro och det gjorde så GRYMT ONT! En del tjejer är väl helt enkelt mindre och jag är en av dem..

• redneck girl

han träffar livmoder tappen.prova att byt ställning el be han ta det lite lugnare.man kan ju tyvärr inte ta emot hur mycket som helst.

• Anonym (pungspark)

En rejäl stöt på livmodertappen kanske är som en spark på pungen för en kille?..!?!?
    Jag mådde så illa att jag kräktes efter en för hård stöt mot livmodertappen...

• Anonym

Jag har känt precis som du ts & det visade sig till slut vara en cysta. Kände av detta för ngr månader sedan igen, hann aldrig kolla upp det förrän jag fick svinont i magen & fick åka in akut & det var en ny cysta MEN det kan ju också vara helt ofarligt som en del skriver.

Svar på tråden För långt in gör ont!