För långt in gör ont!
Jag får väldigt ont om min sambo kommer för långt in. Varje gång han kommer så trycker han på extra hårt så de gör skitont i livmodern eller vad de är. ska de göra ont eller? han har ju inte någon onormalt lång snopp.
Jag får väldigt ont om min sambo kommer för långt in. Varje gång han kommer så trycker han på extra hårt så de gör skitont i livmodern eller vad de är. ska de göra ont eller? han har ju inte någon onormalt lång snopp.
förmodligen träffar han livmodertappen, det kan göra skitont. att prova med andra ställningar brukar vara lösningen.
Okej men jag tycker nästan att de kan bli så vid varje jäkla ställnig man kör. ligger jag på rygg med benen på hans axlar kör de svinont, bakifrån gör svinont.... osv
????????
Du kanske har könsjukdom?? Jag hade det visade det sig efter att ha plågats vid samlag
vad skulle de vara för könssjukdom då? inte klamydia iaf
min kille brukar komma in i (den där trängre gången längre in) Där inte penisen ska vara, alltså komma för långt och det gör väldigt ont. Spänner man sig så blir man mindre.
Samma sak här fast det är bara under ägglossningsperioden och runt mensveckan det gör ont. Kanske samma för dig?
Variera lite med ställningar så han inte får lika mkt kraft som ex missionären (fast inte med benen på hans axlar) och vill ni köra bakifrån så lägg dig på magen istället för att stå på alla fyra.
Det har nog mkt med var i menstrationscykeln man är. För oss blir det så ibland, han kommer för långt in och det gör ont. Igår blev det så och jag är fortfarande öm.. Min sambo har 12 cm lång kuk och jag är glad att den inte är längre.. Hade för ganska så länge sen sex med en med stor kuk, runt 18 cm skulle jag tro och det gjorde så GRYMT ONT! En del tjejer är väl helt enkelt mindre och jag är en av dem..
Jag har känt precis som du ts & det visade sig till slut vara en cysta. Kände av detta för ngr månader sedan igen, hann aldrig kolla upp det förrän jag fick svinont i magen & fick åka in akut & det var en ny cysta MEN det kan ju också vara helt ofarligt som en del skriver.