Stor!
.. ska jag köpa en stor dildo till min flickvän? Jag menar en riktigt stoor!
.. ska jag köpa en stor dildo till min flickvän? Jag menar en riktigt stoor!
skulle vilja ha en riktigt stor dildo,gillar också fist,men så är det ju de där knogarna som tar emot....så köp en sån du till din tjej, eller köp två. Så kan jag få en..hahah
Anonym skrev 2009-02-12 14:34:13 följande:
Det finns nog lika många som gillar stora dildos, som det finns personer som gillar små stavar.
Det är helt inviduellt vad man gillar. Det viktiga är att man tar vara på det som man gillar.
På Lustjakt finns det speciella kategorier av just den anledningen.
Stora stavar & dildos.
Små stavar & dildos.
Lis Alm skrev 2009-02-13 09:21:17 följande:
oj,så ni lekte att hon hade hästkuk i sig? mäktigt!!
Jag är mest intresserad av att höra hur "demonsummoneringen" gick till. Hur kom du på idén och började du mässa på latin och grejer? Alltså hur kommer man i stämning inför en sådan grej?
Annars har jag inga tips när det kommer till stora dildos. Näven kanske? Med en knottrig latexhandske kan den få agera demonnäve.
Min fru har alltid sagt att hennes leksaker måste vibrera för att det ska kunna gå för henne. Jag testade att köpa en dildo som var större än mitt eget verktyg och nu är den en av hennes favoriter bland leksakerna.
Efter ett halvår så köpte jag en som var ännu lite större 19 cm i omkrets. Den vill hon ha efter att hon har blivit riktigt kåt av hennes favorit och när Mr big tränger in och fyller henne så dröjer det inte länge förren det går för henne.
Hon är själv förvånad att dessa två utan vibbar kan gör det så skönt för henne. De når punkter inne i henne som jag aldrig kommer att kunna nå med mitt verktyg.
Det är så grymt häftigt att få se Mr big fylla henne och se den njutning som hon får av mig och våra leksaker.
/A
Tänk om min sambo kunde överraska mig med en dildo....
På begäran från min lilla fru har jag köpt en till stor dildo till henne.
Den är inte riktigt lika stor, den är 8 tum i omkrets och ikväll ska hon få den som en överraskning =)
Hej igen
Ville bara berätta att det var väldigt uppskattat med vår nya STORA dildo.
Först hade vi en (förrätt) vi använde en glasstav som vi vet båda två att hon tycker väldigt mycket om.
Sedan kom (huvudrätten) en dildo som hon vet är jätte skön, lite större än mitt eget verktyg. Lite lagom slät mjuk och samtidigt hård.
Sist kom (efterrätten) Jag sa till henne att hon fick inte titta. Jag smorde in den ordentligt med glid medel och lät den nosa runt i öppningen. Försiktigt lät vi den komma en bit in innan vi tog ut den. Så höll vi på en stund innan hon kände sig redo att ta emot den och jag kan berätta att det tog inte mer än 3min innan hon fick ett otrolig orgasm.
Det kommer att bli många efterrätter i framtiden!
/A
Kul att ni hittat vad som funkar för er.