• Cara Mia

Ung Mamma

Men jag tycker det är lite konstigt. Jag blir 23 iår. Var 22 när jag fick min dotter. Så jag antar att jag är en ung mamma. Men när min mamma fick mig vid samma ålder. Då var det helt normalt..

• Cara Mia

Ja jag skulle inte vilja vänta nå längre om jag fick välja om. Våra föräldar är ju fortfarande rätt "unga". Mamma är 44. Så hon har mycket ork över till sitt barnbarn

Kommer ihåg en tjej jag gick gymnasiet med. Hennes pappa var 70+ tror jag. Det är ju inte heller roligt..

• Cara Mia
    Svar på #20
    Ja jag måste ju säga att jag menade ju naturligtvis inte att det var dåligt att ha äldre föräldrar

Men i dagens läge skulle ju min dotter lika gärna kunna vara min mammas barn.. det är konstigt hur det förändras..
  • Cara Mia
    Svar på #22
    Haha det där har jag också råkat ut för. Var väl kanske 17. Stod utanför en mack med min kusin som låg i barnvagnen medans min faster var inne på macken. Det går förbi nå gubbar och glor. När min faster kommer ut igen skrattar hon och talar om vad gubbarna sa när dom kom in" Hon kan inte vara gammal hon inte". Dom måste ha trott att de va mitt barn :P
  • Cara Mia

Ja dessevärre kan man få konstiga kommentarer också. En kompis som är lika gammal som mig var på mvc. Hon hade gått över tiden så bm ringde fl för att boka en tid för kontroll. Då hör hon bm " Ja hon är så ung. Ja du vet hur det är idag dom blir bara yngre och yngre. Barn som får barn" Hade det varit jag som satt där hade jag blivit rosenrasande

Svar på tråden Ung Mamma