Ung Mamma
Men jag tycker det är lite konstigt. Jag blir 23 iår. Var 22 när jag fick min dotter. Så jag antar att jag är en ung mamma. Men när min mamma fick mig vid samma ålder. Då var det helt normalt..
Men jag tycker det är lite konstigt. Jag blir 23 iår. Var 22 när jag fick min dotter. Så jag antar att jag är en ung mamma. Men när min mamma fick mig vid samma ålder. Då var det helt normalt..
Ja jag skulle inte vilja vänta nå längre om jag fick välja om. Våra föräldar är ju fortfarande rätt "unga". Mamma är 44. Så hon har mycket ork över till sitt barnbarn
Kommer ihåg en tjej jag gick gymnasiet med. Hennes pappa var 70+ tror jag. Det är ju inte heller roligt..
Ja dessevärre kan man få konstiga kommentarer också. En kompis som är lika gammal som mig var på mvc. Hon hade gått över tiden så bm ringde fl för att boka en tid för kontroll. Då hör hon bm " Ja hon är så ung. Ja du vet hur det är idag dom blir bara yngre och yngre. Barn som får barn" Hade det varit jag som satt där hade jag blivit rosenrasande