• Tvåbarnsmorsan

Vad ska ni ge eran familj i Alla Hjärtans Dag present?

Ja om ni ska ge nått, vad ska ni ge? Bara eran familj och inte din mamma/pappa osv!

Sambo/man?

Barnen?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-12 19:39
    Min sambo ska få ett fint halsband och ett kort såklart! Mina barn ska få varsin påse med lite godis och annat kul, dom är 6år & 15 månader!

• Svar på tråden Vad ska ni ge eran familj i Alla Hjärtans Dag present?
  • Fia 82 06

ska ge make och son. Men vad vet jag inte.
    Sen är bror + tjej och min mamma hembjudna på hjärtbakelser! =0)

• lunkentuss

Min man har drömt om pannkakstårta jättelänge nu så det ska han få till frukost på lördag... O vår dotter får det också då, hehe... Hon är två..

Så ska jag även köpa nåt kul lösviktskaffe elr te från kaffeshoppen hät som han också ska få på morgonen :)

På kvällen ska han få ett kort me nåt gullisnutt skrivet i och en dvd-film som vi ska se på kvällen när dottern somnat :)

• Tvåbarnsmorsan
    himmelsflickan skrev 2009-02-12 19:36:22 följande:
    Min man har drömt om pannkakstårta jättelänge nu så det ska han få till frukost på lördag... O vår dotter får det också då, hehe... Hon är två.. Så ska jag även köpa nåt kul lösviktskaffe elr te från kaffeshoppen hät som han också ska få på morgonen :) På kvällen ska han få ett kort me nåt gullisnutt skrivet i och en dvd-film som vi ska se på kvällen när dottern somnat :)
    Oj vad du är påhittig, lyllo din man! Flört
  • lunkentuss

Tvåbarnsmorsan skrev 2009-02-12 19:37:40 följande:

Oj vad du är påhittig, lyllo din man!
    haha, a hoppas han blir glad :)
  • Tvåbarnsmorsan
    himmelsflickan skrev 2009-02-12 19:39:23 följande:
    Tvåbarnsmorsan skrev 2009-02-12 19:37:40 följande: haha, a hoppas han blir glad :)
    Det är jag helt övertygad om!
  • LuMa

Vi gillar praktiska presenter.
    Alla hjärtans dag brukar vi inte fira men i år fick sambon en sån där grej som man sätter på borrmaskinen när man ska röra ihop cement.
    Han fick den i förrgår redan för då behövde han en sån på kvällen. Han blev skitglad.

• taggis 06

Sonen pappa får en canavas tavla 40x70 cm med bild påsina föräldrar, sonen, honom själv, sonens gudfar(bror till pappan). Tror han blir glad för detta då hans familj bor på irland..

Sonen ska få en jätte fin tilda burk för små saker, pärlsett för pärlplattor och några målarfärg grejer..lite små saker bara.

Så inget super romantiskt här..

• DamonBradley

Min man ska få ett kit med fotbollstidningar och en påse bilar. Barnen får godispåse och en DVD-film. Laddat för helgmys med andra ord!

• Blåklockan79

Jag hade inte tänkt att köpa något till dottern, tycker att alla hjärtans dag är till för kärlekspar och inte familjen lixom. Men jag kunde inte låta bli att handla gossedjur häromdagen, så hon kommer att få de iaf i alla hjärtansdagspresent. Sambon kommer bara få en ask med gelehjärtan (han älskar dem) och en body från mig och dottern som det står "Mad about dad" på Fast det är dotterns som ska använda den
    Fast sambon hade fått mer saker om vi inte haft förlovningsdag igår, och då fick han ett klock"smyckesskrin". Alltså det ser ut som ett smyckesskrin men är för klockor, får plats 6 klockor i och han har tre som han fått av mig olika år...

• Floff

Hoppas på att kunna ge min sambo beskeded att han ska bli pappa

• Enigmia

Jag tänkte erbjuda min sambo sovmorgon och sedan överraska honom med frukost på sängen. Det kommer han att bli glad åt! Lite extra god gröt med torkad frukt i och hjärtformade mackor hade jag tänkt göra också

• Majsan70

INGENTING!

Vi är rädda om varandra, bryr oss om varandra o gör saker tillsammans året om. Vi behöver ingen särskild dag för detta. Det är köpmännens dag mer än nåt annat o om dem bryr jag ju mig inte.

• ejja81

min tjej gjorde en fin tavla på kyrkis som vi sparat frö att ge pappa,,,,´
    själv får jag se om jag skall ut å kika lite sen,,annars blir det något gott å äta å mysa bara,,,,

• Skrik och Panik

Sonen får en ask med lego (6 år)
    Dottern en mjukisgris med ett hjärta på (17 månader)
    Mannen får en ny kaffeburk (hans gamla gick sönder) och en bricka

• Finesse

Jadu.. jag ska nog inte ge så mkt.. jag sitter mest bara å hoppas på att min sambo ska komma ihåg att ge mig en födelsedagspresent... för jag tror inte att dottern på 13 månader gör det

• e girl

Jag slår på stort i år. Min sambo ska få biljetter till Bruce Springsteen. Hoppas han blir riktigt glad!

Svar på tråden Vad ska ni ge eran familj i Alla Hjärtans Dag present?