Eagle skrev 2009-02-14 23:50:52 följande:
Min tös som har RA=Barnreumatism, är morgonstel och mycket värk. Tänk efter, hur mår dom i helhet... Fråga gärna jag svarar på det jag kan inom detta...
Min dotter har ofta sen hon fyllde 2 haft mycket växtvärk, ibland vaknat på nätterna o gråtit för att det gjort så ont. Har då gett alvedon o det har till slut släppt..
Men nu, sen hon fyllde 4år har hon haft ont till o från om dagarna också, o bara nus enaste 2 veckorna har hon klagat på att hon har ont i ryggen lite då o då (men har viftat bort det o trott att hon kanske härmar mig lite då jag har mycket problem me den) o sen att hon har jätteont i benen, det värker o hon kan varken sitta eller gå säger hon.
Frågar ibland om jag inte kan bära henne, men iomed min rygg så varken kan jag eller får.
Blir lite nervös nu att det e nå reumatism.. Vet att vi har det i min släkt..o artros, ledproblem m.m..
Om det skulle vara det..är det något man kan göra för att underlätta för henne, eller kan det försvinna helt?
Jag minns att jag hade faaaslig växtvärk under min uppväxt..minns där vid 10års åldern då det va som värst..då växte jag 12cm på 9mån..så ljumskar o allt hängde inte alls me, fick då gå hos sjukgymnast..
Så man kan ju egentligen Hoppas på att det bara e växtvärk..
Ska jag kontakta läkare tycker du?
Ledsen att jag stal din tråd nu TS.