Inlägg från: MajaLarsson |Visa alla inlägg
  • MajaLarsson

Partykläder!? Behöver stajlinghjälp!

VAD ska jag ha på mig är alltid den stora frågan när jag ska gå ut! Brukar alltid hitta nåt på stan eller i garderoben men icke denna gång...

Jag vill vara snygg (såklart!) och gärna sexig, fast inte så där uppenbart sexig med urringat och mycket hud! Visar inte gärna mina bleka armar, så nån liten tunn jacka eller nåt annat vore toppen att ha över, men VAD ska jag ha på mig på resterande delar av kroppen?

Jag har ingen speciell stil men jag gillar lite kaxig klädstil, det ska vara mer åt det tuffa hållet än åt det romantiska t.ex.

• Svar på tråden Partykläder!? Behöver stajlinghjälp!
  • MajaLarsson

okej! Men ge exempel på killerheels, så är ni snälla!
    Gärna några som man faktiskt kan gå i

• MajaLarsson

tack för ert engagemang!

jag bor i Skövde så vi har väl en del skobutiker men säkert inte dom flashigaste! vi har dna bland annat, där brukar jag hitta rätt snygga!
    Jag älskar färgade skor! Mina favoriter just nu är gröna stövlar men jag köper gärna nya, hehe!

Tänkte slå på stort denna gång jag går ut för dagen innan ska jag till frisören och klippa o färga håret och samma dag som jag ska ut så ska jag gå och bli sminkad! Fick lite presentkort i födelsedagspresent så jag tänkte passa på nu!

Kom på en sak som jag glömde nämna... Jag är ju lite gnällig ang. min kropp så jag vill inte visa benen. Har gärna korta klänningar MEN med heltäckande srumpbyxor! Blir det helt fel då?

• MajaLarsson

tack så mycket!

Brukar precis som du ha två par strumpbyxor på mig när det är kallt ute!

Nu gäller det bara att hitta nån snygg svart klänning och ett par nya snygga skor!

• MajaLarsson

fratris: självfallet blir det såna strumpbyxor!

• MajaLarsson

alexan: tack för tipsen fast jag känner att det är inte riktigt min stil, även fast det är snyggt!

Min stil är lite mer ungdomlig och åt det kaxiga hållet så har du tips i den stilen så vore det toppen! Eller håller du med de andra om "the LBD"?

• MajaLarsson

jaa, hur ska jag förklara

Jag gillar oversize-tröjor ganska mycket, tubtoppar är oxå snyggt. Jag bor i en relativt liten stad och ska gå ut med klasskompisarna så jag känner att just kavaj är föör fint så att säga, iaf för mig!
    Tycker om klänningar eller tighta byxor, är inte så mycket för kjol för då tycker jag att jag ser ännu kortare ut än vad jag redan är..

Är 162cm lång och väger 60 kg så jag är inte smal direkt

• MajaLarsson

ja, det får nog bli en liten svart klänning tror jag, och snygga skor!

Jag vill inte gärna visa mina armar så när jag har tubtop så har jag alltid nåt över, så även fast det är "ute" så ser jag nog inte jätte "slitzig" ut! Men jag förstår hur du menar!

Tack för tipsen!

• MajaLarsson

Hittade en klänning idag på rean!

www.mizzcool.dk/shop/product/1502

Fast den är mycket snyggare i verkligheten än på bilden måste jag säga!
    Kostade egentligen 799:- men var sänkt till 299:-

Svar på tråden Partykläder!? Behöver stajlinghjälp!