Inlägg från: Fratris |Visa alla inlägg
  • Fratris

Partykläder!? Behöver stajlinghjälp!

Jag pushar också för den lilla svarta Alltid classy, alltid supersnyggt! Går att klä upp eller ner.

Du MÅSTE ha killerheels dock

• Fratris

Hum, i Sverige är det ju så kallt så det måste bli pumps (eller är det en inomhus-fest?). Klacken ska vara smal stilett, och helst ska skorna varken vara för spetsiga eller runda framtill. Det vore supersnyggt med pumps i någon gräll färg, typ rött eller cerise. Speciellt om du har en matchande kuvertväska till.

Om du inte har matchande väska och inte tänker köpa kan du helt enkelt ha matchande väska och smycken (guld/silver - jag vet inte om du har en kuvertväska och/eller vilken färg ), alternativt t.ex matcha med rött nagellack/röda pumps/neutralfärgad väska.

Skor som accessoar är grejen

• Fratris

Haha ja tur att man smaken är som baken, annars blir det tråkigt!

jag är personligen ett match-freak... jag står inte ut när folk har brunt skärp och svarta skor t.ex, eller röda naglar och rosa topp *ryser*

Alla vet att man inte matchar kappa och mössa, för då blir det ju för mycket! Men skor och väska, eller skor och smycken... skor skor skor (jag är en liten sko-fetischist haha!)

• Fratris

Absolut inte!!! Det blir snarare bättre, eftersom det är vinter. Ser lätt för avklätt ut annars för det är så kallt här.

Men satsa på cirka 40 deniers svarta, inte mer än så (för då blir det för alldagligt). Köp gärna såna med bodyshaper-effekt, supersnyggt om man har en tight LBD

Du kommer att vara kanonsnygg!

Svar på tråden Partykläder!? Behöver stajlinghjälp!