Partykläder!? Behöver stajlinghjälp!
en svart tajt klänning funkar alltid med ett par killerheels och lite fina smycken:)
en svart tajt klänning funkar alltid med ett par killerheels och lite fina smycken:)
om du vill ha ett par som inte dödar fötterna ska du satsa på ett par med platå där fram.. personligen tycker jag att spetsiga tår går fetbort. Har du en H&m butik som har trend och skoavdelning i närheten tycker jag att du ska kolla in där, dom har snygga skor och billiga är dom också!
för mycket matchat tycker jg oftast blir fel, det känns som en tant som matchar sin röda kappa med röd mössa, naglar och läppar.. Satsa på det du känner dig bekväm i:)
haha ja det är tur!
haha då skulle du smälla av om du såg att jag gick ut med svarta skor, brun väska och röda naglar:)
Nu när det är kallt skulle jag reagera mer på om någon inte hade strumpisar till klänningen:) Jag har alltid heltäckande på vintern, oftast med ett extra par under för att inte frysa ihjäl.
hehe jag är också skotokig och ser varje fest eller utgång som en anledning till att köpa nya skor. Du kommer säkert att vara ättefin med nyfixat hår och fint smink:)