• Anonym (knälen)

knöl underlivet

Hej!
    Nyss hemkommen då tar jag av mig trosorna och kommer emot mitt underliv och känner en knölaktigt på underlivet, det är som en röd liten knöl aktigt som är ganska öm, vad kan detta va?

• Svar på tråden knöl underlivet
  • Anonym

En böld, en finne kanske? Vart ungefär sitter den?

• Anonym (knälen)

den sitter lixom lixom rätt fram vet inte hur jag ska förklara. men ligger jag ner så är den gaska rätt på, på höger sida, eller den sitter lite närmare springan så att säga.

• Anonym (knälen)

den sitter lixom lixom rätt fram vet inte hur jag ska förklara. men ligger jag ner så är den gaska rätt på, på höger sida, eller den sitter lite närmare springan så att säga.

• Mussla

jag brukar också få så, det kan vara en inflamerad hårsäck också, det är inget farligt, dom försvinner, men om den inte skulle det så är det väll bara att ringa till gyn och fråga dom

• Anonym (knälen)

okej men det är ganska ömt, jag har aldrig sett innan och måste ha fått den nu ikäll tror jag för att jag duschade flrut och märkte då inget

• Mussla

dom brukar gå att klämma sönder som finnar, då slutar det göra ont^^

• Anonym (knälen)

nej alltså denna går inte att klämma sönder. den går knappt röra

• Mussla

det är bara att ta ett djupt andetag, det går över sen, annars vänta nån dag så blir den vit i mitten då går det nog lättare att ta sönder den

• Anonym (knälen)

ja idag är den inte lika öm, men fortfarande bara röd-.

• Anonym (knälen)

den ät fortfarande kvar försökte klämma den förut men inget händer. den är bara röd, tror den har växt lite sedan sist tänkte den skullle bli vit men icke..

• EllieMay

eh sitter den på huden eller vid klitoris, bara undrar för vid klittan runt on finns det talgkörtlar som kan bli röda och gör ont så in i helvete brrr

• Anonym (knälen)

i natt blev jag så arg så jag klämde den massor men gud vad ont det gjorde, men jag fick ut litelite vätska men inget mer. idag är den ngt mindre men öm och svider mer idag.

• ullis83

Det borde komma äckligt gegs snart

Lukas 070410 och lilltjejen bf 090521
  • Anonym (knälen)

ja men den är inte vit eller något, bara röd-

• Anonym (knälen)

jag klämde den ju för några dagar sedan och visst har den blivit mindre men nu är det jätteröd

• Anonym (knälen)

nu är den typ borta, den är röd liten rundring mest där nere nu och den har slutat klia.

• ABS

Hej, jag har fått en liten hård knöl på underlivet, den är inte liksom inne i underlivet, på högra sidan. Lite röd är den också. När man trycker så gör det lite ont annars gör det inte ont. Är det något farligt eller går det över efter ett par dagar ???

• Anonym ()

tvätta knölen med asolsprit eller annat så du håller det rent.
    oavsett om det är finns eller hårsäcksinflamation behöver det hållas rent så läkningen går fortare :) 

Svar på tråden knöl underlivet