13 år och pappa!!
en.wikipedia.org/wiki/Lina_Medina
Skrämmande!
Skrämmande!
Kolla in länken. Där ser man också bilden på den femåriga lilla tjejen när hon är i sjunde månaden. Som sagt, skrämmande!
Barn borde aldrig få barn...jag är en relativt ung mamma, 22 år gammal och fick en son för lite över en månad sen. Hela ens liv tumlas runt när man får barn, vilket är den underbaraste känslan man kan tänka sig, men först när du är redo och mogen nog att skaffa barn.
Kom ihåg när jag var 13...då var man ju pyttepytte, trodde visserligen man visste så mycket och var såååå belevrad.
Har verkligen inget emot unga föräldrar, snarare tvärtom, tror att unga föräldrar kan anpassa sig snabbare till föräldrarollen, har oftast inte redan stakat ut sitt liv med karriär osv.
Sexualundervisning är verkligen A & O!!!
Neeeeej inte så jag menade...
Menade mer att, talar för mig nu, man har lättare att bara lägga om livet, inget direkt viktigt jobb att behöva ta ledigt från osv. Menade INTE det som en pik till äldre föräldrar...utan en uppmuntran till unga, då man får utstå mycket tvivel som ung förälder, många ifrågasätter en.
Konsten att bli förälder-grejen, att anpassa sig till sin nya roll, där spelar nog ålder ingen roll alls...
levina skrev 2009-03-01 15:32:33 följande:
Shit va fel mitt första inlägg blev...fasen att de kan låta bra i huvudet och bli så fel i skrift. Hoppas det är förståbart nu! Och vill tillägga att detta verkligen inte är gångbart för alla.
levina skrev 2009-03-01 15:51:31 följande:
Hmm..låter lite som mig! Inte heller skaffat jobb på den klassiska vägen, och aldrig hittat nåt där jag vill va kvar men nu jäklar ska här pluggas till sjuksköterska. Men som sagt inte vara OT.
Börjar förövrigt tvivla starkt på att det inte är en bluff det där med att 13 åringen skulle vara pappa.
www.expressen.se/Nyheter/1.1470988/allt-ar-en-bluff-alfie-13-ar-inte-pappan
Ser så pyttepytteliten ut. Han ser ju ut som en 10åring...
Min bror va typ 13 när jag föddes...
De var ju två stycken killar som hade "kommit fram".
"Richard Goodsell, 16 och Tyler Barker, 14 har båda klivit fram och tagit på sig faderskapet."