Fotobloggare - Kolla hit!
Är det någon har en fotoblogg? Visa gärna!
Kolla in!
www.nsd.se/blogg/lokal/bloggare.aspx&blogg=4413989
Är det någon har en fotoblogg? Visa gärna!
Kolla in!
www.nsd.se/blogg/lokal/bloggare.aspx&blogg=4413989
Hej, jag fotobloggar också. Har två bloggar, fast med lite olika inriktning. Den ena med enbart foto (och lite text till såklart) på www.ekdungen.blogspot.com (fast den innehåller absolut inte några proffsfoton, då jag är amatör). Också har jag en mer genomarbetad blogg på www.wiwa.se (där finns både video och foton)
Jag har varit lite sen med att starta en blogg men gjorde det i alla fall i början av december och sedan dess har jag väl varit hyffsat duktig med att uppdatera med nya bilder från diverse uppdrag, mest bröllop. Bloggen finns på www.fotograflindisima.blogspot.com .
Åh, Havsblomma!
Du är ju jättedukting...vilka fina bilder. Upplägget på hemsidan var också väldigt proffsig. Försökte ge en kommentar fast det gick inte, jag var visst tvungen att ha något sort googlekonto eller vad det var. Jag får ge dig komplimanger här istället;)
Tack Nillan!
Jag tror i och för sig att man ska kunna ge kommentarer utan att ha ett Google-konto också, men då måste man klicka i "namn" eller "anonym" i stället.
Nånstans mellan dagbok med foton och fotoblogg:
kicki.kanske.net
well fotoblogg o fotoblogg... jag tar lite foto som jag lägger upp på min blogg=)
Iaf, ska förstora ett foto idag hade jag tänkt. Kan ni hjälpa mig att välja vilket av dem som är bäst? Lr ni kanske inte ens tycker att de är lönt att förstora det?
jagomittliv.blogg.se
har många foton på min också. .
jencie.blogg.se
Jag har en d60 och är jätte nöjd så klart men jag har lite svårt att förstå alla inställnings möjligheter. Jag fottar mest min barn både i farten och stilla sittandes både ute och inne. Vad rekomender ni att ha för inställningar? Är det bra med de här för inställda som t.ex just barn, sport, porträtt?? Eller vad säger ni.
förlåt det blev i fel tråd