• Lillprins Bus

Aloe Vera/Forever Living

Finns här någon som säljer/har sålt Aloe Vera med Forever Living? Hur är det att vara säljare på företaget? Betalar man någon ingångssumma? Kan man sälja "lite" produkter utan att få ngn typ att straffavgift (jag tänker sälja vid sidan av ett heltidsjobb).

• Svar på tråden Aloe Vera/Forever Living
  • Familj Amstaff

du köper hem o säljer d du vill, men d enda som e lite dumt tycker ja som inte har jättebra ekonomi att allt du beställer måste du betala i förskott när du beställer.

men d funkar bra me dom ja säljer till iaf hehe dom säger va dom vill ha o betalar till mig o ja tar hem d, sen blir frakten billigare ju mer du beställer..

så d lönar sej inte o beställa en heat lotion o en propolis creme hehe

• Lillprins Bus

Ok. Har du ett litet lager produkter hemma också eller skickar du efter de exakta produkter dina kunder köpt av dig? Kan man hämta varorna på kassaservice?

• Eudora

Hej, jag är åf för foreverliving...

Du kan sälja lite produkter utan straff :) Det får du absolut inte, men som Familj Amstaff sa, så är det billigare ju mer du beställer, så det lönar sig absolut inte att handla för 200 kr, snarare måste du upp i 2000 för att du inte ska få hög frakt, men samlar du ihop dina & dina vänner & vänners bekanta beställningar & ber om förskottspengar, så får du snabbt ihop till en beställning, å då har du fått bonus, så en del avdet du beställer blir gratis!
    Å du hämtar ditt paket på närmaste ställe som lämnar ut paket :)

Lycka till!:D

• mia20

jag har precis börjat sälja. man måste betala 4000kr för startpaketet, men då får du en massa saker där som du sen kan sälja vidare om du vill.
    man kan jobba sig upp till startpaketet också om man inte vill lägga ut dom pengarna på en gång.

• Viewsonic

tossesnurran skrev 2009-02-28 22:39:53 följande:

berätta gärna. vad är forever living? pyramid eller sekt eller vad? ;)
    MLM Multi-level-marketing. Pyramid. Fast de kallar det väl för relationsmarknadsföring. Pyramid alltså.
  • Crown S
    Svar på #6
    Kan inte förstå varför du skriver att det är pyramid??? Vet du inte att pyramidföretag är förbjudna i lag, alltså helt olagliga? Och ja, det dyker upp sådana olagliga pyramidföretag alltid nu som då, men oftast försvinner de lika snabbt. MLM, multi-level-marketing är inte pyramid, men tyvärr kallar sig en del olagliga företag för MLM. Forever Living är helt laglig referensmarknadsföringsföretag, en inkomsrmöjlighet för vem som helst! Nu jobbar jag själv inte med detta företag, men jag har tagit reda på FAKTA, så jag vet!
  • petnet

När man skriver in sig hos Forever så gör man en första beställning på de produkter man vill handla.

Det finns inget krav på att köpa Top-8 eller något annat färdigt paket.

Men om du köper Top-8 eller produkter för 2cc uppdelat på två månader i rad så blir du assisstant supevisor och har ytterligare 5% på dina inköp,som betalas ut den 15 månaden efter dina inköp.

Sedan så kan man lösa problemet med att bara sälja lite produkter på ett annat sätt.
    Så man inte behöver betala så höga fraktavgifter.

Och för min del så känns det bra att ha produkter hemma så man kan leverera direkt när de lagt order i webshopen, som man får efter 3 månader med 2cc i varje månad.

Och i sommar blir det sommarfesten i Mölndal som var en tävling under januari och februari.

Var det flera här som klarade den?

Vilka olika mål har ni som är ÅF?

Mina är 5cc som ska vara personliga varje månad.
    Manager i december.
    Och bygga ett stort nätverk av människor som gillar att arbeta och använda produkterna.

Sedan så kanske man om ett några år får ta emot lite profitshare på något rally.
    Gärna i klass med dessa två ; )
    Jeannette Magnusson fick en bra slant i Malaga 136979 euro.
    Kim Madsen 394570 euro.
    Dessa två har byggt upp jättestora organisationer på cirka 10år.

Jag önskar er lycka till med era verksamheter.

Peter

Svar på tråden Aloe Vera/Forever Living