Inlägg från: bluebride |Visa alla inlägg
  • bluebride

fler med prematurbarn

grattis födde min flicka i v28+6 men hon är 60% tillväxthämnad. Vid födseln var hon 522g å 29 cm lång.

Igår var hon 1878g å 39,5cm, men e kvar på sjukhuset, jag e hemma pga förkylning

• bluebride
    Svar på #7
    ISSEN skrev 2009-03-03 23:32:13 följande:
    Usch vad jobbigt det är med dessa förkylningar!! Jag var själv dunderförkyld i 2 veckor när sonen låg på neo och jag vill såklart inget annat än att vara där, men jag hade en son hemma oxå och då känndes det ju såklart jätteskönt att vara med honom och på något sätt kopplade jag av för om jag var fullt frisk va jag livrädd för att bli förkyld och aktade mig nog för mkt! Är så fortfarande ;)
    Ja, verkligen, speciellt när man har sitt enda barn på neo. Jag hoppas min förkylning ger med sig så jag är tillbaka till helgen, tycker snuvan börjar lugna ner sig lite nu, sitter mest i den andra näsborren nu, har lite hosta av allt snor som letar sig ner, men det är inte så mycket, jag bara hoppas vi kan åka in på fredag, har nog haft en kraftig feber nu i 2 dagar, men tar jag bara tablett så går den ju över, men kommer tillbaka nästa dag. Vi får väl se hur det blir, jag hoppas på det bästa.
  • bluebride

förkyld igen, inte vad man behöver när man nu är hemma med en krävande liten tjej

Svar på tråden fler med prematurbarn