Inlägg från: Quiet thoughts |Visa alla inlägg
  • Quiet thoughts
    äva skrev 2009-02-19 08:03:40 följande:
    02.38 är han född, ca 3.9 0 54 lång o jag är en stolt mormor
    Grattis mormor
    å grattis Jessys med familj.
    Låter som hon fick en ganska lång förlossning.
    Man vet att man lever nog

Men nu är han ute och lång va han också.
    Ja tung med. Alvin var ju också en 3.960 gr  klimp
  • Quiet thoughts

de var lungt båda ggr jag fått bebbe.

i april och i dec.

i april det året var det ju typ sån där midsommartillverkning ändå var det lungt.

• Quiet thoughts
    Emilia82 skrev 2009-02-19 18:05:08 följande:
    äva: jo det beror ju på om man gillar att ve ensam där eller ej Quiet: det är väl i mars värsta ruschen (?) är på bb? midsommarbarnen..nyss inkomna från pulkåkning...snart ska flickorna sova...C stackarn har ögoninflammation...ska man bara putsa med vatten?
    tja jag hade ju bf 31 mars och Alvin kom just efter men inte va det nå många där inte.
    fast vi gjorde han veckan efter midsommar dock om det kan inverkat
    fast mannen sa på midsommarafton att vi måste göra syskon
  • Quiet thoughts
    Trollvinter skrev 2009-02-19 20:07:23 följande:
    Jag e lite avundsjuk på Jessys, nu sitter jag här o känner mig som en albinoval. En spolformad vit mask.
    Jag med och jag är inte ens gravid
  • Quiet thoughts

jag tycker Greta är rätt fint.
    Fanns en tant när jag va liten i byn som hette så.

Och så tänker jag på en från KHS

Men Greta är gulligt.

På barn och på snälla tanter.

• Quiet thoughts
    LindaMa skrev 2009-02-21 09:15:52 följande:
    Hälsningar från sjukstugan! Här har vi haft en helvittes vecka!! -Elvira hade magsjuka natten mellan söndag och måndag. Spydde så många gånger att man tappade räkningen. -Natten mellan tisdag och onsdag fick mannen magsjuka. -Natten mellan onsdag och torsdag spydde Elvira en gång till. -Natten mellan torsdag och fredag fick jag den förbannade magsjukan med kräk och skitränna!Nu hoppas jag VERKLIGEN att Lovisa ska klara sej... Var rätt tufft igår när man skulle amma mellan spyattackerna. Var så jobbigt att jag bara grät mellan varven! Tyck lite synd om mej så känns det bättre!
    Fy vad jobbigt. Jag hade precis lika i januari.
    Sket o spydde tillika.
    Alvin o jag spydde i kapp.
    Lova hade först.
    Maken klarade sig utan at spy.
  • Quiet thoughts
    Jessys skrev 2009-02-22 14:58:59 följande:
    Hade glömt bort hur ont det gjorde när mjölken rann till. Ajj! Stenhårda så lillkillen har supersvårt att få grepp o äta, ha kämpat hela dagen idag. Han är duktig som ej ger upp utan fortsätter o försöker.men oj va ledsen han varit idag
    oj.Jo det kan va lite jobbigt de där...

ibland hjälper det ju att mjölka ur lite så de får grepp om de blir för överfulla
  • Quiet thoughts
    Emilia82 skrev 2009-02-22 21:29:28 följande:
    garage:kan ej tänka mej hur ont och obehagligt det är! hoppas det går bättre denna gång!undrar apropå krämpor vad jag ska göra åt min rygg (jo jag vet träna! ) men annars....har nog en nerv i kläm eller någe...har jag ont i korsryggen så gör det sa*ans ont i samma sidas arm och ben....jättekul....inte...nå måste väl ringa någon imorgon..........har haft det länge nu,man tror det ska gå om lixom
    Mmm gå till Mackie
    som en vän sa igår. "Ska man gå till honom måste man köpa nya underkäder" hahahaha
    Hon är rolig hon min vän...

Länge sen jag va på kiropraktik nu men de va skönt.Lite läskigt då han knckte nacken på en typ såde bara knakade jättehögt men men....
Svar på tråden Ålandstråd 8