Inlägg från: Anonym (Hin håle) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hin håle)

Någon som Testat L-Arginin eller L-Argiplex??

Ja, tar Arginin regelbundet för ökad pump i gymmet. Hsr aldrig märkt att det påverkat sexlust eller stånd. 

• Anonym (Hin håle)
    Anonym (Anonym) skrev 2023-10-02 01:51:37 följande:
    Tar du den varianten som är avsedd just för ökad sexlust då? Finns ju olika typer av Arginin.
    Tar själv L-Arginin Elexir Pharma med macarot. Tycker den funkar rätt okej som "kärlekspiller". Små skillnader som gör sig påminda varje natt  // Solig
    Nej, tar L-arginin som efterfrågas i TS. 
  • Anonym (Hin håle)
    Anonym (Anonym) skrev 2023-10-03 06:58:24 följande:
    Tyckte du sa att du tog Arginin för träningens skull. Uthållighet och sånt. Ok, då funkar väl pillret på individnivå då. För vissa men inte för alla. Prova nåt annat.
    Korrekt, tar L-arginin för träningens skull och det var bland annat L-arginin som efterfrågades i TS och jag har inte märkt att det påverkat sexlivet.
  • Anonym (Hin håle)
    Anonym (Anonym) skrev 2023-10-03 07:19:15 följande:
    Det var ju detta som jag försökte poängtera också? Om du tar Arginin för träning och uthållighet så kan du väl inte räkna med att sexlusten påverkas i nån högre utsträckning? 

Mina från Pharma Elexir är speciellt framtagna för att öka lust och blodtillförseln i de nedre regionerna. Testa dem. De är unisex också. Anpassade till både män och kvinns. 
    Förlåt men jag svarade bara på trådstarten, inget annat.
    Har inget behov av ökad sexlust, än iaf. Men tänkte svara TS att L-arginin inte påverkar min sexlust alls då det var just L-arginin som efterfrågades (bland annat).
Svar på tråden Någon som Testat L-Arginin eller L-Argiplex??