• DizNick

Föda i Halmstad, Växjö eller Värnamo?

Har 4,6 mil till Värnamo.

Har 5,9 mil till Växjö.

Har 7 mil till Halmstad.

Själv lutar det åt Halmstad då jag känner mig mer "hemma" där.

Hur skulle ni resonera kring detta? Har ni egna erfarenheter från något av dessa ställen?

• Svar på tråden Föda i Halmstad, Växjö eller Värnamo?
  • Klurix

Nej. Men hade jag varit som du hade jag kört på trygghet.

• DizNick
    Svar på #2
    Du menar att där jag "trivs" dit ska vi åka?

Vi ska även "hälsa" på de olika BB:na. Det blir nu i Mars.
  • Maklamyr

Vi ska föda i Växjö,bor ju iofs här:) Vart på besök i Ja och gud vad det kändes bra:) Kände mej hemma med en enda gång:) Dessutom var deras egenvårdsavdelning helt ny öppnad oxå,den var superfin:)
    Men klart dú ska åka dit där du känner dej mest hemma:)

• Houston Dogg

Jag har fött mitt första barn i Halmstad och skan snart in nu igen. Är på bf +3 idag så jag bara längtar efter att få åka in! De andra ställena har jag inga erfarenheter av.

• Stark Längtan83

jag valde halmstad har bf 15 juni vet egentligen inte varför ..hörde att de skulle dra in på webbis bilderna i växjö nu framöver det lät lite tråkigt...skulle sparas in de tjänstena

• M plus H

Jag har fött 2 barn i Växjö -06 och 07- har inget negativt att säga. Suverän personal och hyfsad mat.

• clembke

Jag födde i Vmo. Hade världens bästa barnmorska o sköterska... Blev bra bemött hela tiden. (Va iofs inte där så länge) BB har jag inte så mkt att säga om, åkte hem ca 8 tim efter att jag hade kommit in där. (sonen va då 12 tim.)

• lovehim

hej. födde i vmo 05. Helt ok tyckte jag och ska föda barn nr 2 där till sommaren.

Svar på tråden Föda i Halmstad, Växjö eller Värnamo?