M A Numminen skrev 2009-02-25 00:23:47 följande:
En tanke:Undra hur folk hade reagerat på om en pappa sov med sin 14-åriga dotter.Jag hade reagerat iallafall, fast det gör jag å andra sidan på att en 14-årig son sover med sin mamma.Men folk gör som de vill anser jag, inom rimliga gränser.Synd bara att förståelse inte verkar gå åt bägge håll här, utan den lutar överhängande åt ena hållet.Märkligt.Att känslor och åsikter är så olika värderade.Finns det några särskilda
FL-regler om vad som är norm och rätt skrivet någonstans på
FL:s startsida, eller är det tysta regler precis som att inte sätta sig jämte någon på bussen om det finns andra platser eller stå vänd mot någon i hissen?Den stora massan verkar tro att deras egna känslor och handlingar är mer rätt än någon annans, är inte det lite skevt?Kanske ska häng på det där, det verkar vara ett befriande sätt att kräva att andra ska ändra sig och bli likadan som en själv, felfri och norm Trodde att tråden handlade om
TS och hennes bonusbarn, inte om en 14-åring och hans mamma, hobbypsykologer och ointressant fakta att det införskaffades en större säng till en insändares familj?Men hursomhelstTS- Det låter bra att ni har pratat om det och att en lösning kommer att ske.
vrf e de konstigt om ens 14årig son kommer på natten och vill sova hos sin mamma eller pappa? tom jag som e 32år sov i julas brevid min mamma

inte alls konstigt i vår familj