String-Emil
Me love Emil!!
Me love Emil!!
Jag har precis skrivit till Emil och tipsat honom om att han har en stor och trogen fanclub i sverige, och sen skickade jag länkarna till våra Emil-trådar. Hoppas han kan engelska och kan läsa brevet!! Det vore kul om han skrev i tråden...
Jag ser ingen prinskorv *förnärmad å Emils vägnar*
Har ni lagt märke till att Emil har ändrat sin musik på hemsidan? Den är lite mindre tysk-porrfilmsaktig nu. Tror ni Emil försöker skaffa sig en mer seriös image? Han har ju tagit bort sina xxx-files också.
Jag har ännu inte fått nått svar från Emil. Kan det vara så att han inte pratar engelska? Ska jag bombardera honom med fler fan-mejl tills han svarar??
Jag tänker ständigt på Emil!!
Nu har jag skrivit ett till mejl till Emil och jag har hållt det kort!!
Jag har skrivit: Ich liebe dich
Får se om han svarar på det kortfattade meddelandet.
Nanne! Fråga hur gammal han är, om han har en tjej, hur många strings han har, hur länge han har blottat sig. Och be honom skriva i tråden.
Vad är en steifen?? *nyfiken*
Tur att alla vi i tråden har så bra smak!
Du var mig allt en lättskrämd jänta!! Jag tror Emil är from som ett lamm om man bara stryker hans lurvuga hockey-frilla på rätt sätt.
Jag har fortfarande inte fått något svar från Emil, trots att jag i det senaste brevet skrev att jag älskade honom på tyska. Han kanske inte kan läsa och skriva??? Eller så har han en sån stor fanclub att han inte har hunnit svara ännu. Jag ger inte upp....