String-Emil
Kolla in denna!!
img95.exs.cx/img95/8792/tour04.jpg
En sådan borde ni ju ha när ni åker ner till Emil!
Kolla in denna!!
img95.exs.cx/img95/8792/tour04.jpg
En sådan borde ni ju ha när ni åker ner till Emil!
Oj oj oj, hjälp! Jag hittade en ny sida med Emil!! Men jag vågar inte länka den här..kan ju bli avstängd..! Kolla i mitt krypin under mina länkar ifall ni vill se den. Jag hittade den av misstag, obs av MISSTAG bara så ni vet!
Absolut i misstag..hur kan ni ens tro nåt annat!
Jag tror bussen finns i Tyskland. Efter vad jag förstod (är VÄLDIGT dålig på tyska) så är det Emils touringbuss! Han kör tydligen runt i den och visar upp sig! Nej, jag förstod inte riktigt det där vad den används till..
Jag har för mig att det är hans ex, men pga min dåliga tyska är jag inte säker..
Nej, absolut inte!! Gjorde bara lite efterforskningar en tråkig kväll..
Jag tog bort länken för att den inte längre fungerade. Det var tydligen en gratis tredagarssida som han lagt upp bilderna på.. Så förstod jag det iallafall på hans fanclubsida. Hoppas han kommer med en ny sida snart!!
Ja, tänk vad mycket vi hade gått miste om annars!!
Pizan: Jag börjar tro det...
Lacrima: Tragiskt..näää..
Undrar när det kommer nya bilder, det är ju jättelänge sen han uppdaterat sidan!
Förlåt om jag spräckte dina illusioner mem Hur kommer du att se på honom nu då?
Ja, men det är väl inga nya bilder eller..??
Nanne: Var det det som man skulle betala 5? för eller? Jag är så dålig på tyska..
Wow, det vore ju något!
Visste du inte det??
Pizan:
Nya bilder kommer snart..vet jag som har koll på allt!
Visste ni annars att våran Emil varit gift och har en dotter!!! Skulle vara roligt att veta vad hon tycker om sin pappas bilder..!
Pizan:
emilfanclub.foren-city.de/
där får man veta mycket intressant!! Är det bara jag som vågat registrera mig där, eller..????
Så här har han skrivit på sin fanclub sida:
ich war glücklich Verliebt Verheiraten und ein Kind gibts auch!
nun bin ich glücklich das ich nicht verheiratet bin was nicht heißt das ich es nicht nochmal mache, aber es ist nicht einfach die richtige auszusuchen es gibt einfach zu viele schöne Frauen und wegen einer Frau die ganze Frauenwelt vor den Kopf zu stoßen ist schon recht ungerecht! Und nun stellt Euch mal vor meine Künftige hätte was dagegen das ihr mich alle nackt sehen könnt dann würde meine Seite und das Forum Sterben !!!
Es sind nicht alle Frauen so wie meine EX Freundin oder auch nicht EX das ist nicht so ganz klar denn Sie ist schuld das es meine Seite gibt erst hatte Sie nur einige Bilder von mir ihren Freundinen gezeigt und weil alle Mädels so begeistert waren haben wir dann angefangen die Seite zu Basteln!!
Kan tyvärr inte översätta det då min tyska är så dålig..
Lacrima: Ja, vilken tur!