String-Emil
hahahaha...
hahahaha...
Ingen som kan skriva ett mail på tyska, om han inte förstår engelskan?
Och då menar jag inte 20 rader där det bara står Ich Liebe dich
Jaaaa! Jag vill också se honom göra machogrejer.
Tänk de snövita skinkorna avteckna sig mot ett hav av eld, eller insmorda med svart motorolja.
Wow, kan man köpa string-emil kläder?
Det har jag missat helt. Kanske vore något för höstgarderoben.
Haha.. Nu skrämmer ni mig nästan.
1. Ciccin
2. FlowerGirl
3. Pizan
4. Mem
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
Ingår guidad tur till platserna han poserat på?
Och jag antar att inget hotell behövs....
nuttelisa:
hahahahaha..... Det där var riktigt roligt.
Kan du inte skicka till mig med, nightdust@hotmail.com ?
Kanske borde skicka en länk till hotmail-människorna... så att de också får upp ögonen för den här vackra mannen...
Mollie:
Gå in i skräp-foldern och titta... Mina bilder hamnade i den där all spam-post hamnar.
Ja, det ser ju ut att kunna bli slutsålt på platserna... Längtar också tills bussen rullar in hos Emil och man får dra fingrarna genom hans tjocka jesushår på riktigt och inte bara i drömmarna... *suck*
Finns det fler bilder än de två nuttelisa hade?
Kan du skicka till mig också, isåfall, Hilla?
1. Ciccin ------------- Tar med pastasallad/bröd/fem bag in box samt har körkort!
2. FlowerGirl
3. Pizan
4. Mem------------ Tar med fem till bag in box, en leopardmönstrad string från Åhléns till Emil (vi måste ju ha presenter med oss), en permanent spritpenna för att samla in Emil-autografer, och hembakade choclate-chip kakor. Har körkort.
5. Nuttelisa
6. Mollie
7. Hilla
8. Lacrima
9. Biomedbonus
10.Leah1
11.Nanne
12.isha
13. Fru Larzzon
14.eccobell
Stitch:
Dumpa maken... Du kommer inte att behöva honom i vårt Emil-harem iallafall.
Vi spikade något datum i mars tror jag...
Jag kom på två till saker som vi måste ha med oss... Webbkamera så att de som inte kan följa med ändå får ta åtminstone lite del av det som händer... man ska hjälpa de mindre lyckligt lottade.
Och kroppschoklad.
Åååh, vad snygg buss!
Den måste vi ha!
Nej, kolla inte på jobbet
Blir nästan lite väl mycket emil på en gång... och stringen är ju borta.
Gomorron
Aaaargh, måndag igen...
Menade hon att Emil är tragisk... eller att vi är det?
Jag har lite svårt för att se på de vanliga stringbilderna nu, kommer bara att tänka på bilderna på sidan hanna hade ute...Jag kommer nog aldrig att se på Emil på samma sätt igen.
Ja, jag får ju skylla mig själv som går in och tittar...
Dagarna då jag såg Emil som en sexig karl i string är som sagt över. Från och med nu kommer jag bara se en sexig karl med en glasstäckt salami.