Du måste logga in för att svara i en tråd.

Inlägg från: Miss Daisy |Visa alla inlägg
  • Miss Daisy

String-Emil

Nej, jag tror inte han tar illa upp. Han har ju ett eget diskussionsforum när man kan diskutera hans string. Det finns ju en internationell del av forumet där inte tyska gäller, och en del inlägg där är ju rätt humoristiska. Jag tror Emil har självdistans!!!

• Miss Daisy

Om man trycker på "naturpark" så har Emil ABBAs dancing queen som bakgrundslåt till sin stringisar.

Annars så tycker jag han verkar ha slappat till sig. När ska han uppdatera??? jag vill se lite nytt material.

• Miss Daisy

nuttelisa! Om jag hinner så gör jag det imorgon. Tänk om jag får prata med string-emil

• Miss Daisy

Om man tittar under camping så kan man se att tre av bilderna har exakt samma utsnitt. Det verkar som att Emil har använt sig av självutlösaren på kameran. Och den sista bilden håller han definitivt i kameran själv medan han fotar.

Jag tycker det är lite intressant eftersom vi länge har diskuterat vem den mystiksa person som fotar string-Emil kan vara. Det är ju tydligen så att Emil anser att själv är bäste dräng på dessa foton. Undra om man kan upptäcka samma sak om man kollar på andra foton? Han kan ju i princip ställa upp sin kamera själv och fota var som helst.

nuttelisa! Klart att jag inte har missat snoppbiten, eller det faktuk att han stringisar är genomskinnliga.

• Miss Daisy

Kan du inte översätta? Jag har skrivit två mejl till Emil. I det första brevet, som jag skrev på engelska, bad jag honom kika in på vår tråd (hans svenska fanclub) på det andra skrev jag bara Ich liebe dich (det enda jag kan säga på tyska). Jag har inte fått något svar

• Miss Daisy

jag fattar det där du har skrivit med stora salamin i varje fall.

Snuskis!!!

• Miss Daisy

Zmoothie! Varför gillar du inte vanilj och chokladbilderna?? Tänkte dig Emil som lördagsgodis.

• Miss Daisy

Hahaha! Nuttelisa Den var ju jätte bra. Kan du inte skicka det brevet till Emil? Om du inte vågar göra det från min mejl så kan jag skicka den från min.

Super, äntligen nån som kan lite tyska.

• Miss Daisy

Potatis=soffpatis=inte så bra pga för lite engagemang

Salami behöver vi inte analysera, vi vet nog hur en sån älskar

Men du tror att Emil är mer av en salami än en potatis som älskare??

• Miss Daisy

Nu kan ju inte jag tyska men jag tyckte det var jätte bra. Har du skickat det?

Svar på tråden String-Emil