Du måste logga in för att svara i en tråd.

Inlägg från: Ciccin3 |Visa alla inlägg
  • Ciccin3

String-Emil

JAG SMÄLLER AV!

Närkontakt av 2:a graden med våran Emil!

Självklart vill jag inget hellre än att se sexbombens bilder... ollajver@hotmail.com

WIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!

• Ciccin3

Här kommer listan igen... MEN problem har uppstått!

Eftersom risken faktiskt finns att vi blir tvugna att återvända hem igen så måste platserna minskas ner. Från 40 till 20.
    Vi kommer ju handla gärnet där nere... minst en 100par string a´la Emil i var.
    Och allt annat man kan tänka sig... lastutrymmet på bussen är fullt av våra egna obyteskläder och parfymer.

Nu verkar ju dock intresset vara mycket svalare än jag först trott... obegripligt men sant.

Hjälp till att uppdatera den.
    1. Ciccin
    2. FlowerGirl
    3. Pizan
    4. Mem
    5. Nuttelisa
    6. Mollie
    7. Hilla
    8. Lacrima
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.

• Ciccin3

1. Ciccin
    2. FlowerGirl
    3. Pizan
    4. Mem
    5. Nuttelisa
    6. Mollie
    7. Hilla
    8. Lacrima
    9. Biomedbonus
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.

• Ciccin3

OH MY GOOOOOD!!!

Han är min dröm... vilka fantastiska bilder!

Tack och åter tack för deta underbara sexobjekt!

Tänk tjejer... snart är vi hos honom irl!

• Ciccin3

Tänkte att vi skulle börja planera lite smått.
    Vad vi ska göra på resan är ju lixom uppenbart...
    Men om vi blir kvar där nere så kan man behöva förbereda här hemma.

Typ steka 400kg köttfärs och frysa in till sambon, sälja hunden, säga upp sig från jobbet osv.
    Börja spara pengar också! Förutom Emil finns det mer saker att spendera pengarna på tex: Öl.

Om vi ska bo i Emil-harem så behöver vi inte så mycket mer än... ingenting. Men att packa lite kläder för ditresan är ju en god idé.

Sedan hoppas jag innerligt att vi inte har någon svartsjuk FL:are med oss i bussen.
    Nu gäller det nämligen att dela systerligt på godbiten!
    Eftersom vi inte har fler än en Emil så måste allas behov tillgodoses.

Bussen jag får låna är utrustad med mulltoa och svart/vit-teve. Att ha nakenbilder på läckerheten rulla förbi på skärmen på nerresan vore ju en superbra laddning!

• Ciccin3

Skulle mer än gärna maila min älskling... men jag kan ju inte tyska! Någon som vet om hunken kan engelska i skrift?

• Ciccin3

Nu har jag skrivit ut bilderna, lämnat in dom hos en fixar-allt-du-vill-fixare och bett om att få bilderna som tapetrullar.

Sen har jag städat ur en utav garderoberna här hemma (sambons) kastat hans kläder i en hög under sängen och skaffat ett hänglås i storlek STOR (som salamin ungefär)

När tapeterna är färdiga imorgon så ska jag tapetsera garderoben med härliga Emil och hans salami!
    Sen tänkte jag lägga en härlig matta av fuskpäls i rosa på golvet... ställa in en korg med vinflaskor och vindruvor... möjligen lite ost och kex också.

Sen tänkte jag kalla detta för Mitt-Smek-och-kel-Emil-rum.
    Jag längtar så otroligt tills imorgon!

MEN... tänkte höra om ni har tips på hur man förklarar detta för sambon om han nu skulle komma på mig!

• Ciccin3

Mollie-

Men gu vilken bra idé!
    Jag skyller ju på er helt enkelt!

Ni är mer än välkomna... och inget betalt vill jag ha. Ni är ju mina Emil-kompisar!

• Ciccin3

Glöm inte att skriva upp er... ni som inte redan gjort det vill säga. Snart är alla platser upptagna!

1. Ciccin
    2. FlowerGirl
    3. Pizan
    4. Mem
    5. Nuttelisa
    6. Mollie
    7. Hilla
    8. Lacrima
    9. Biomedbonus
    10.Leah1
    11.Nanne
    12.isha
    13. Fru Larzzon
    14.eccobell
    15.
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.

6 platser till... sen ska planeringen börja på allvar!

Svar på tråden String-Emil