Inlägg från: nuttelisa |Visa alla inlägg
  • nuttelisa

String-Emil

men fattar ni att han mejlat MIG ??? e åååå lycklig.....jag får nog sjukskriva mig...detta tar sin tid att smälta.....

ingen tar honom ifrån mig nu !! hör ni det !!!!

• nuttelisa

HILLA: du har en...GROSSE EMIL in da e-mejl... typ

• nuttelisa

HILLA:

vad skall du fråga...??? mkt NYFIS

jag har inte testat om han kan engelska...

• nuttelisa

jag mejlade igår kväll/ natt...glömde väll bort det ...drömde om annat INATT..tyvärr !!!...

å kollade mejlen imorse..å fick dåndimpen när jag såg VAD jag fått i mejlen..
    så han var snabb.....å han fattade min dåliga tyska....men jag har svarat igen..å på ännu värre tyska......frågade om han inte typ drömde om att få ha en svenska i sängen .....väldigt nyfis på hans svar....som borde komma under kvällen eller imorgon bitti senast??

kanske ska förslå en liten film ihop..????

men såg den såååå illa då??? jag har sett både mindre å fulare......

• nuttelisa

biomedbonus och mem

ni har oxå emil i mejlen...varning !!!

• nuttelisa

sitter här å drömmer mig bort.... tittar lite på hans bilder....

fanstiserar om att få en liten string-lina eller kanske string-emilia ??string emil junior kanske??

men vad skall man säga när dom frågar VAR pappa är?? " pappa har fullt upp med att springa å "stringa" runt...MEN du kan se honom på nätet ????

lyssnar lite på härlig tysk pop...CC.Catch- ONE NIGHT´S NOT ENOUGH
    Å DET STÄMMER NOG....en ggr med EMIL å man är fast...en natt räcker nog inte.....

ett tipz.....ladda hem den låten..å sen dröm er bort till...hans underbara bilder.....

HUR går det med BUSSRESAN då?? är vi ngra nya???

• nuttelisa

enbart 10 platser KVAR ???

skynda fynda...!!!

skönt att man var så smart å tog en plats direkt....

• nuttelisa

CICCIN...jag har mejlat dig...

• nuttelisa

nu blir jag chockad !!!!

emil ÄR inte skräp..han e...LYXvara !!! finns ytterst få sånna människor....

Svar på tråden String-Emil