Inlägg från: Ciccin3 |Visa alla inlägg
  • Ciccin3

String-Emil

Hilla... jag hoppades du svarade som det är dvs. JA DET ÄR VI! ÖVERSEXUELLA!

• Ciccin3

Tänkte bara berätta att jag har tapetserat klart i garderoben nu... behöver jag säga att det blev fint?

Ikväll ska jag äta salami på min rosa fuskpäls och bara njuuuta av läckerbiten.

Vill ni hänga på?

• Ciccin3

Men men men... ska jag avboka bussen nu eller?

Jag som såg fram emot att lämna trista vardagen här hemma för att bege mig ut på Emil-harem-resa!

• Ciccin3

Vi får inte glömma att ta med oss listan framåt i trådarna. Här komer den igen.
    Men jäklarns va svårt de va att bli av med dom där sista då!
    Kanske ska visa korten för mamma... hon skulle nog bli lika såld som mig och villa hänga på hon med.
    Hon som vart gift med pappa i 30-år kan kanske behöva något ungt och uppiggande.
    Någon annan som kan tänka sig att bjuda med mamma... om inte dessa platser går åt nu vill säga?

1. Ciccin
    2. FlowerGirl
    3. Pizan
    4. Mem
    5. Nuttelisa
    6. Mollie
    7. Hilla
    8. Lacrima
    9. Biomedbonus
    10.Leah1
    11.Nanne
    12.isha
    13. Fru Larzzon
    14.eccobell
    15.
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.

• Ciccin3

Ni måste översätta älsklingens tyska för ja fattar inte ett ord!

*nyfiken*

• Ciccin3

Kanske blir det så att vi får nöja oss med 14 platser... ofattbart men sant. Förstår inte kvinnorna här innevad de går miste om? Lägger in listan igen, ger den en dag... händer det inte mer så blir de vi 14 som skrivit upp oss.

1. Ciccin
    2. FlowerGirl
    3. Pizan
    4. Mem
    5. Nuttelisa
    6. Mollie
    7. Hilla
    8. Lacrima
    9. Biomedbonus
    10.Leah1
    11.Nanne
    12.isha
    13. Fru Larzzon
    14.eccobell
    15.
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.

• Ciccin3

Inga fler platser på bussen blir det... nu kan vi börja PLANERA!!

Hur många har körkort, vem tar med mat/vin/musik/bilder på Emil osv.

Vad säger ni om att resa den 29/3-06

1. Ciccin ------------- Tar med pastasallad/bröd/fem bag in box samt har körkort!
    2. FlowerGirl
    3. Pizan
    4. Mem
    5. Nuttelisa
    6. Mollie
    7. Hilla
    8. Lacrima
    9. Biomedbonus
    10.Leah1
    11.Nanne
    12.isha
    13. Fru Larzzon
    14.eccobell

• Ciccin3

Stitch....

MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅ då fyller ju vi år på samma dag!

Var därför jag valde den dagen... så kunde jag lite snyggt framföra för damerna i bussen att det faktiskt är min födelsedag och att jag borde få smaka på Emil först!

*luring*

• Ciccin3

Hilla... HAHAHA, vax.... hårväxt....sitter som en smäck... haha, tårarna rinner av skratt!

• Ciccin3

CB72... ABSOLUT! Ja skriver upp dig på listan direkt!

Vå åker den 29/3 ifrån Sthlm central. På så sätt kan alla som måste resa från andra städer ta tåget till Sthlm. Bussen brummar iväg 21:00 ... om alla har anlänt då vill säga. Skulle ett tåg komma in senare så väntar vi övriga i bussen, laddar upp med vin och sexbilder på pärlan!

Återkommer strax med mer info!

1. Ciccin ------------- Tar med pastasallad/bröd/fem bag in box samt har körkort!
    2. FlowerGirl
    3. Pizan----Tar med lite härlig och välsmakande massageolja (vad gillar ni jordgubb??) att smörja in Emils skinkor med. Har inte heller körkort men är bra på att läsa kartor.
    4. Mem------------ Tar med fem till bag in box, en leopardmönstrad string från Åhléns till Emil (vi måste ju ha presenter med oss), en permanent spritpenna för att samla in Emil-autografer, och hembakade choclate-chip kakor. Har körkort.

5. Nuttelisa
    6. Mollie
    7. Hilla-------------------Tar med vax att mota bort hårväxten i Emils röv så stringen sitter mer som en smäck

8. Lacrima
    9. Biomedbonus
    10.Leah1-------------- tar med penispasta m.ost & skinksås tja, mer vin om så behövs då! Har nog en gamla elefantkalingar ( endast med gummiband runt om!! ), om inte så springer jag iväg och inhandlar! Har inte körkort!

11.Nanne-------Tar med ett par korvringar och en back öl KAMERA(vi måste ju föreviga denna stund), självklart en present till Emil har inte kommit på vad ännu. Har körkort.
    12.isha
    13. Fru Larzzon-------Tar med brun utan sol
    14.eccobell -------Tar med mig digitalkameran, laptop(måste ju visa bilderna direkt), ostbricka och frukt. Har inte KK.(än)
    15.CB72

• Ciccin3

NÄ! Vet ni vad... detta var den vackraste bilden hittills... är det smält glass eller? Guuuud va sexig han är!! Snart drar vi tjejer!!!!!!!!!!!!!!

• Ciccin3

OMG! Mina favvobilder för tillfället är dom där han renoverar huset. Asså tjejer tänk er att ha en sån hunk i string som både kan kakla och spika träpanel!

• Ciccin3

OMG IGEN!! Inte visste ju jag att man kan klicka på vissa bilder så att han rör sig, har ni testat det??

Svar på tråden String-Emil