• Svar på tråden String-Emil
  • dexterswife

Klart han gör pepparrot!

• eccobell

Stitch:
    Tackar som frågar. Den hade kunnat vara bättre.
    Själv då?

• dexterswife

Bara bra, varit på bröllop!

• Ciccin3

Hilla... HAHAHA, vax.... hårväxt....sitter som en smäck... haha, tårarna rinner av skratt!

• eccobell

Stitch:
    Då har du nog haft trevligare än jag, för jag var på begravning.

• dexterswife

Nä, så trist eccobell!

• Miss Daisy

Jag har varit i USA och kom hem i lördags. Såg flera tjusiga hockeyfrillor men ingen som Emils...

• Miss Daisy

1. Ciccin ------------- Tar med pastasallad/bröd/fem bag in box samt har körkort!
    2. FlowerGirl
    3. Pizan----Tar med lite härlig och välsmakande massageolja (vad gillar ni jordgubb??) att smörja in Emils skinkor med. Har inte heller körkort men är bra på att läsa kartor.
    4. Mem------------ Tar med fem till bag in box, en leopardmönstrad string från Åhléns till Emil (vi måste ju ha presenter med oss), en permanent spritpenna för att samla in Emil-autografer, och hembakade choclate-chip kakor. Har körkort.

5. Nuttelisa
    6. Mollie
    7. Hilla-------------------Tar med vax att mota bort hårväxten i Emils röv så stringen sitter mer som en smäck

8. Lacrima
    9. Biomedbonus
    10.Leah1-------------- tar med penispasta m.ost & skinksås tja, mer vin om så behövs då! Har nog en gamla elefantkalingar ( endast med gummiband runt om!! ), om inte så springer jag iväg och inhandlar! Har inte körkort!

11.Nanne-------Tar med ett par korvringar och en back öl KAMERA(vi måste ju föreviga denna stund), självklart en present till Emil har inte kommit på vad ännu. Har körkort.
    12.isha
    13. Fru Larzzon-------Tar med brun utan sol
    14.eccobell -------Tar med mig digitalkameran, laptop(måste ju visa bilderna direkt), ostbricka och frukt. Har inte KK.(än)

• CB72

Pizan- ,,,När åker ni?? ..Får man haka på??

• Miss Daisy

Jag vet inte om vi har spikat nått definivt datum. Har vi det? Annars så kanske vi borde bestämma oss för när det ska ske. Det blir mer och mer allvar....

Svar på tråden String-Emil