String-Emil
Jag vet inte om vi har spikat nått definivt datum. Har vi det? Annars så kanske vi borde bestämma oss för när det ska ske. Det blir mer och mer allvar....
Jag vet inte om vi har spikat nått definivt datum. Har vi det? Annars så kanske vi borde bestämma oss för när det ska ske. Det blir mer och mer allvar....
Och det är klart att du får hänga på!!
Hahaha! En sak som jag inte har tänkt på förut men upptäcker nu när jag studerar Nannes bild noggrant, är att Emil har ju porr-pung!! Klart han har det förresten, det passar ju hans stil, men jag har aldrig tänkt på eller uppmärksammat det tidigare.
Men Hanna82! Det var det värsta...
Hanna82! Hur kommer du att du har så mkt koll på Emils kärleksliv? Är det nått som du inte berättar för oss? Har du hemlig kontakt med Emil kanske?
Hanna82! Du har ju tagit bort din länk till den avancerade Emil-sidan så nu hittar jag inte den. Glömde att spara den bland favoriterna. Snälla kan du inte skicka den till mig???
Va. Önska att jag hade kollat lite längre och mer i så fall. Tänkte gå dit och studera lite närmare nu ikväll. *besviken*
Tur i varje fall att du fann den så att vi inte missade den helt och hållet.
Tror ni att Emil är blottare? Fast han är en modern variant som visar upp sig på nätet?
Nej, däremot så sitter jag här längtandes och trånandes...
Jag vet i varje fall hur jag vill se honom.... spritt språngande naken
Vadå tragisk. Han är ju jätte skoj!
Jag tycker Emils säng är så rolig. Den är så typiskt Emil på nått sätt.
www.string-emil.de/telefonsex.php
Jag tycker att Emil borde ta sig i kragen och lägga ut lite fler bilder...
Kan inte nån som kan tyska skriva till Emil och be honom uppdatera lite? Jag vill ha nytt hot material att frossa i...
Förresten så har han ju sitt telefonnumer på sin sida. Jag skulle vilja ringa och höra hur Emils röst låter... Blir jag en stalker då?? Jag menar det är ju han som har lagt ut numret och då vill han väl att man ska höra av sig??
Jag misstänker att han kanske har använt sig av en självutlösande kamera vid flera fotograferingar. Sen tror jag att om Emil har en flickvän så är hon nog lika speciell som honom...
Är det egentligen förbjudet att handla mat i string? Det har jag aldrig behövt fundera över förut...
Jag tror han gillar mer än bara sin rumpa...
Hanna82! Hur vet du allt detta?? Brevväxlar du med Emil i smyg eller?
Gud va jag ångrar att jag inte valde tyska i skolan!!