• Muneca

Solsemetser för 2 runt 10 000:-?

Nu var det ett bra tag sedan jag reste utomlands..

Kan man hitta en sista minuten resa (när det börjar närma sig) för två vuxna och en baby till en varm, strand destination för runt 10 000:- inkl hotell, i augusti månad?
    Detta är givetvis exklusive fickpengar..

Anledningen till att jag frågar är för att vi fått erbjudande att hyra ett sommarhus i Norrtälje för det priset i 2 veckor (som dessutom inte ser säskillt fräsht ut).

Vill jämföra priserna..

Vad säger ni med erfarenhet?

• Svar på tråden Solsemetser för 2 runt 10 000:-?
  • For Lovers

Hej!

Jag säger det kan ni absolut göra! Om du går in och kollar sista minuten nu till alla de varma länderna på vinterhalvåret så finns det massvis och det brukar det göra på sommaren också, alla fall min erfarenhet:)

• Muneca

Jag misstänkte det.. känns lite som en blåsning att va kvar i sverige i en sketen stuga när man kan åka på en härlig sista minuten till havet för samma pris...

• sny1

Ni hittar lätt en resa för det priset!

• Olw

Ta en titt på solresors hemsida www.solresor.se
    De har bra priser.

TIPS :sök på google efter rabattkoder solresor om du ska boka,det kan man tjäna upp till en tusing på

• milla89

förra året i augusti kosta sista minuten resorna ca 995kr per person. bara ett bra tips :P

• vackrastarflow

det kommer med största sannolikhet vara massor av restresor i år. folk har inte börjat boka än... och det finns en risk att det blir många tomma flygstolar i år.

• Olw

vackrastarflow skrev 2009-02-23 19:59:52 följande:

det kommer med största sannolikhet vara massor av restresor i år. folk har inte börjat boka än... och det finns en risk att det blir många tomma flygstolar i år.
    Allincluisive resorna börjar "sina" nu sa de på ving.
    Så jag tror visst att folk börjat boka resor
  • vackrastarflow
    Olw skrev 2009-02-24 08:56:12 följande:
    vackrastarflow skrev 2009-02-23 19:59:52 följande:
    Allincluisive resorna börjar "sina" nu sa de på ving. Så jag tror visst att folk börjat boka resor
    Det kallas försäljningsknep Vi har massor av AI kvar och då har vi inte så många till att börja med. Jag kan med säkerhet säga att folk har börjat boka men inte tillräckligt, de flesta, däribland företaget jag jobbar för, varslar pga en drastisk förlust av bokningar.
  • Olw

Aha försäljningsknep "fulingar" . Ja det är klart säger man så så får folk tummarna loss

• Duckan74

Kolla Langley travel, Kreta Almirida. Halvpension och ofast bra priser på resor, speciellt om ní har lite is i magen. Har barnfamiljs-kompisar som varit där och de var helnöjda.

• vackrastarflow
    Olw skrev 2009-02-24 17:37:57 följande:
    Aha försäljningsknep "fulingar" . Ja det är klart säger man så så får folk tummarna loss
    hehehe ja "det är bara några få kvar så det är nog bäst att du bokar nu"
  • Puffalina

Absolut kan ni det! Speciellt om ni tänkt åka efter att skolan börjat. Då finns alltid kap. Vi brukar oftast boka en månad innan ungefär då har priserna sänkt men det brukar ändå finnas kvar rät tmkt. Iår var vi väldigt styrda av att åka ett visst datum så vi väntade inte utan har redan bokat. Å då blir det lite dyrare...

Svar på tråden Solsemetser för 2 runt 10 000:-?