• PetraD

camebridge/nutrilette. Är det någon skillnad?

enligt mig så är cambridge fullt drickbart men nutrilett är det inte

rätta mig om jag har fel den som vet, men jag tror att det är så att med nutrilett kommer man aldrig in i ketos som man gör med cambridge (som gör att det är fettet man bränner & inget annat som tas av)

sen så ska man ju dricka 5ggr/dag med nutrilett och 3 med cambridge

• PetraD

nutrilett är väl ganska så mycket billigare

knubbelubb skrev 2009-02-19 12:26:36 följande:
    tror de ligger på samma prisklass, men att med nutrilette så har du ju lite mer att välja på, utbudet... kan dock inte med nått av de, jag känner av en speciell smak i eftersmaken, vet inte vad det är. Nått att rekomendera annars är Allevo, deras färdiga små drycker, som en festis, kanon gott! chokladen smakar ungefär som pucko, och frukt drycken ärsöt med smak av banan, kaffe smaken har jag dock inte smakat.
  • PetraD

sist jag avslutade min kur med cambridge så låg jag still i vikt ganska länge. men direkt när började äta som vanligt igen så gick ju upp i vikt
    efter avslutad kur ska man ju göra en upptrappning och äter man sen bra ska man inte gå upp igen. kanske något kilo som man gått ner av det minskade vattnet

flaxa skrev 2009-02-19 13:22:41 följande:
    Ok, det lutar alltså åt camebridge.. Har ni lyckats hålla vikten efteråt eller går man upp allt igen när man slutar med påsarna?
Svar på tråden camebridge/nutrilette. Är det någon skillnad?