Inlägg från: EllieMay |Visa alla inlägg
  • EllieMay

Fejkbröst

skulle jag göra en plastik operation är det för min egen skull, ingen annan. Kommer säkert göra några operationer efter att jag är färdig med barna födandet, sorry om alla tycker det är fåfängt men jag trivs inte med hängpattar och buk som dessutom skaver och gör att alla kläder sitter skit.
    Ända positiva med hängpattar för min egen skull är att jag kan förvara plöskan under om jag ej har väska med mig.

• EllieMay
    Svar på #114
    haha jo i och för sig, väldigt praktiskt. men när man inte förvarar allehanda saker under då åker man på skavsår, svett pattar ect.
    Egentligen skiter jag i hur jag ser ut, folk får tycka vad de vill men jag lägger mej endast under kniven om problemen verkligen påverkar mig fysiskt och jag har obehag.
    Inte för att bli Ellie AKA trippel E boob
  • EllieMay
    Svar på #128
    Men alla opererar ju inte tuttarna för att de är ytliga eller för att på något sätt basunera ut, utan perfekta tuttar är du inte vacker.
    Många opererar faktiskt brösten för de kanske fått rekordeliga tax öron efter flertal barn, har stora tunga bröst som skadar ryggen eller som i mitt fall fått häng pattar som hänger, skaver ect, jag kan inte ens ha bygel bh för då får jag ont.
    Och sorry men dessa disktrase bhar hjälper varken till eller från då det inte blir samma stöd för brösten.
    Där av kan en bröst operation för mig vara aktuell efter jag fått mina barn, tyvärr tänker jag inte finna mig i bröst som hänger ned till naveln, är i vägen när jag sitter på toa eller gör en halvböj för att knuta skona.
    Jag gör det för att slippa obehaget, det är inte till att vara ytlig eller signalera ut till flickor, operera brösten annars är du ful. Jag har inte som mål att fläka ut mig i någon tinig och stajla med tuttsen.
  • EllieMay
    Svar på #303
    Håller verkligen med!
    Duscha inte varje dag heller för då får folk för sig att de är äckliga som inte duschar varje dag och tar bort det naturliga kroppsfettet.
  • EllieMay
    Svar på #308
    Det är inget fel i att göra i ordning det som påverkar en negqtiv i vardagen, tyvärr lägger för många människor sig i andras liv och ska predika, kanske brist på egna intressen vad vet jag.
Svar på tråden Fejkbröst