Inlägg från: stjärnströssel |Visa alla inlägg
  • stjärnströssel

Fejkbröst

ja..jag tycker det är sorgligt..så mycket annat som gör en vacker...o som är viktigt i livet.

• stjärnströssel

ni kan få betala mig 50 000...då kanske jag sätter in sillikon..aldrig annars fy fabian!

• stjärnströssel

såg en gammal abba video o jäklar vilka snygga naturliga kroppar
    det är bra mycket sexigare än plastik padding.

• stjärnströssel

Jag tycker man visar sina döttrar fel budskap om vad som är viktigt här i livet.
    ett par snygga tuttar är för mig inte viktigt.
    Bättre att dum funkar att amma med

• stjärnströssel

o att man är en trevlig glad prick med 50 000 som säkerhet på banken el som man kan ge sina döttrar när dom flyttar hemifrån!

• stjärnströssel
    MaryD skrev 2009-03-03 09:00:19 följande:
    Man kan amma med op rattar också.
    tyvärr inte alla..men ja..vissa.
  • stjärnströssel

jag vill att min dotter ska känna sig bra utan att ha laggt ner 50 000 på silikon bröst.
    o jag vill vara ett bra föredömme o inte göra det o må bra o tycka det naturliga är vackert.
    (okej, jag rakar mig)
    Efter några års förhållande o med barn så visst, utseendet har betydlese..men skulle min karl lägga ner 50 000 på att få snyggare bringa..så skulle jag faktiskt tycka det var osexigt.
    hellre att han äter sunt o motionerar o är en bra förebild som vårdar sin kropp o älskar den som den är.
    jag tycker dock det kan vara snyggt på vissa med sillikon, helt klart..men jag skulle aldrig tycka det var värt det.
    jag tycker det är viktigt att jag älskar mig själv utan sillikonbröst o hellre att jag gör nått skoj med dessa 50 000

Men , det finns undantag i allt..vissa skaffar sillisar pga av att dom kan tjäna pengar på det, så allt är ett vägande för o emot..men jag själv tycker inte det är bra o jag skulle kunna göra det för pengar, det är den enda anledningen

• stjärnströssel
    MaryD skrev 2009-03-03 09:20:20 följande:
    Jag tror att betydligt fler (bl a flera av dessa "motståndare") skulle göra en op (eller fler) om möjlighet gavs. Om de fick pengar till det.
    kanske..men inte jag hua
  • stjärnströssel

jag har inte många vänner som gjort det..men ändå stött på 2 som ahr probelm.
    o en som skäms över det...

• stjärnströssel
    Myrtille skrev 2009-03-04 13:35:52 följande:
    M Y L F skrev 2009-03-04 13:26:57 följande: Allt handlar om socialt tryckl. Principen skiljer sig inte mycket. Jämför nu två scenarion: 1) Inga kvinnor har opererade bröst. Vissa är mer nöjda än andra med sina tuttar och de allra flesta hittar en partner att trivas med. 2) Alla kvinnor har opererade bröst till en kostnad av 50000-100000 per person. Vissa är mer nöjda med sina tuttar än andra, men eftersom måttstocken förändras när alla börjar operera sig är opererade tuttar inte särskilt häftigt i sig. De allra flesta hittar en partner att trivas med. Tror du att 2) beskriver ett samhälle där kvinnorna i allmänhet är lyckligare än 1)?
    bra inlägg
Svar på tråden Fejkbröst