• TigerLily

Vart kan jag hitta silver/metallfärgade tavellister? Eller i obehandlat trä? Inredningsideér önskas!

Hej, är på jakt efter tavellister till pojkarnas rum som är i riddartema med bredrandiga silvertapeter. Vill helst ha nått som smälter in, och undvika att spika upp en massa tavlor å istället ha en lång tavellist eller fler som man kan sätta tavlor å annat på. Men hittar bara i ek, svart eller vitt. Nån som har några smarta ideér om hur jag ska göra så att det blir snyggast?

• Svar på tråden Vart kan jag hitta silver/metallfärgade tavellister? Eller i obehandlat trä? Inredningsideér önskas!
  • Fia 82 06

Vi har målat med beckers metall färg i silver, blev super fint!

• Fia 82 06

Vi målade på ikeas obehandlade ramar, annars har dollarstore och jysk också obehandlade ramar.

• TigerLily

åh, tusen tack vilken bra idé!! Ska jag göra redan imorrn!
    Om jag hittar obehandlade lister vill säga. sist var de slut då jag letade.

• Fia 82 06

mhm viklen otur. men färgen är super bra beckers elegant silver metallic tror jag den heter.

• TigerLily

ok, då ska jag köpa den färgen. Blir den lixom metallic eller är den matt då den torkat?

• Fia 82 06

Hmmm nä den är matt men i silver så lite blankt blir det ju. Tänk borstad aluminium... typ. =0) Så svårt att säga för ramen jag målade på var så matt i sig.

Svar på tråden Vart kan jag hitta silver/metallfärgade tavellister? Eller i obehandlat trä? Inredningsideér önskas!