• Anonym (maj)

svea direkt

Jag har pga massa smslån dragit på mig massa skulder hos inkasso. Detta gör att min månadskostnad är omöjlig. Jag har verkligen lärt mig något av detta och mår pyton. Svea direkt har ju ett lån för de som verkligen har svårt att få lån...på 50 000. Är det någon som tagit detta lån? Oj, vad min månadskostnad skulle sjunka och jag skulle kunna leva igen.

Inga predikningar tack.

• Svar på tråden svea direkt
  • Anonym (maj)

nej inte sms för 50 000. men jag har två andra lån på 10 000 var och tänkte få bort de också. Jag har andra lån också, men de klarar jag ju av...det är små lånen som tar större delen av min månadskostnad.JAG är BÄST skrev 2009-02-19 23:17:12 följande:

Du menar att du har flera smålån på totalt då(alla tillsammans) 50.000:-
  • JAG är BÄST

Men försök att ta ETT lån på en bank för att bara få EN kostnad varje månad istället. Å, ta inga fler lån förrän detta är betalt.

• Bebislängtan82

Jag fick inga lån där ifrån,hade oxå skulder men det var ingen som ville acceptera min ansökan. Men nu idag har jag dock betalat det mesta av skulderna och kan leva bra

Är 2009 vårt år
  • Anonym (Greta)

Hur kunde det bli så mycket sms lån? Jag tycker du ska gå till banken och söka ett medlemslån och vips så är du på banan igen.. Är det pga överkonsumtion eller ändrade förhållanden du hamnade på den sits du sitter?

• Anonym

Varför blev du nekad på banken? Har du anmärkningar? Eller bara dålig inkomst? Har du dålig inkomst så kommer Svea oxå att neka kan jag säga , men om det är anmärkningar kan du om du har tur få igenom ett lån där.

• Anonym (kasst)

Att ta lån på Svea visade sig vara riktigt dåligt då jag skulle hjälpa en vän med det.

Räntan på lånet skulle bli 21%, lite väl mycket för att vara värt det. Äger du din bostad? Kolla isåfall med Bluestep. Deras ränta är betydligt lägre. Har fått till ett lån med 8% ränta för min vän även det är högt men bra mycket lägre än 21%

Lycka till.

• Anonym (maj)

Ja jag har ganska mycket lån, men jag har dessutom mycket sämre inkomst 2007 än vad jag har nu, vilket jag kom på nyligen och insåg att jag då kunde skicka min lönespec och redovsa att jag faktiskt tjänar 100 000 mer nu. Men innan jag kommit på detta har jag ansökt om jättemycket lån och fått avslag. Så jag har dragit på mig en jäkla massa förfrågningar och det ser inte bra ut. jag har inga anmärkningar men tackvare dessa smslån så betalar jag av en orimlig summa till inkasso varje månad och det är den jag vill få bort.

Anonym skrev 2009-02-20 08:26:48 följande:
    Varför blev du nekad på banken? Har du anmärkningar? Eller bara dålig inkomst? Har du dålig inkomst så kommer Svea oxå att neka kan jag säga , men om det är anmärkningar kan du om du har tur få igenom ett lån där.
  • Anonym (maj)

Ahh okej, men jag tror ändå det är bättre än att betala så många tusen som jag gör i månaden till inkasso, jag vill slå ihop allting och skulle jag istället betala 2000 varje månad till ett enda lån istället för inkassoskulderna så skulle det vara s¨å underbart!

Anonym (kasst) skrev 2009-02-20 15:33:02 följande:

Att ta lån på Svea visade sig vara riktigt dåligt då jag skulle hjälpa en vän med det.Räntan på lånet skulle bli 21%, lite väl mycket för att vara värt det. Äger du din bostad? Kolla isåfall med Bluestep. Deras ränta är betydligt lägre. Har fått till ett lån med 8% ränta för min vän även det är högt men bra mycket lägre än 21%Lycka till.
  • Anonym (maj)

Var hon riktigt i skiten din vän?
    Fick hon lånet på svea men tackade nej? Nej jag har ingen bostadsrätt.

Anonym (kasst) skrev 2009-02-20 15:33:02 följande:

Att ta lån på Svea visade sig vara riktigt dåligt då jag skulle hjälpa en vän med det.Räntan på lånet skulle bli 21%, lite väl mycket för att vara värt det. Äger du din bostad? Kolla isåfall med Bluestep. Deras ränta är betydligt lägre. Har fått till ett lån med 8% ränta för min vän även det är högt men bra mycket lägre än 21%Lycka till.
Svar på tråden svea direkt