• Anonym (maj)

svea direkt

Jag har pga massa smslån dragit på mig massa skulder hos inkasso. Detta gör att min månadskostnad är omöjlig. Jag har verkligen lärt mig något av detta och mår pyton. Svea direkt har ju ett lån för de som verkligen har svårt att få lån...på 50 000. Är det någon som tagit detta lån? Oj, vad min månadskostnad skulle sjunka och jag skulle kunna leva igen.

Inga predikningar tack.

• Svar på tråden svea direkt
  • Anonym

hej, hoppas de har löst sej för dej, är i samma situation med dessa smslån å betalar nu massa till inkasso.men fick ett beviljat lån på 20 000 å de hjälper ju ganska mycket.

• Anonym (jag har....)

Har det lån du pratar om, TS.
    Lånebeloppet ligger på ca 60 000 och återbetalningen på 7 år tror jag. Månadskostnaden är ca 1300.
    Nöden har ingen lag och jag förstår din jobbiga sits.
    Kram

• Anonym (maj)

Vart dick du låna 20 000? Det skulle rädda mig. Jag har många lån + förfrågningar sen tidigare....Anonym skrev 2009-05-12 21:26:09 följande:

hej, hoppas de har löst sej för dej, är i samma situation med dessa smslån å betalar nu massa till inkasso.men fick ett beviljat lån på 20 000 å de hjälper ju ganska mycket.
  • Anonym (maj)

Men hade du många lån innan?? var dte längesen du fick???Anonym (jag har....) skrev 2009-05-12 21:47:58 följande:

Har det lån du pratar om, TS.Lånebeloppet ligger på ca 60 000 och återbetalningen på 7 år tror jag. Månadskostnaden är ca 1300.Nöden har ingen lag och jag förstår din jobbiga sits.Kram
  • Anonym

från seb, via lendo.blev väldigt förvånad själv,ansökte idag å fick de beviljat.blivit nekad överallt annars.ja jag har många lån å förfrågningar.säker 50 st . men inga anmärkningar dock.

• Anonym (jag har....)

Anonym (maj) skrev 2009-05-12 22:21:32 följande:

Men hade du många lån innan?? var dte längesen du fick???Anonym (jag har....) skrev 2009-05-12 21:47:58 följande:
    Jag hade endast ett huslån ihop med min man, men anmärkningar hos KF. Dock var min man medsökande på lånet ( dock utan säkerhet)
    Detta var för i januari.
  • Anonym

okej,jag har ju ingen anmärkning men verkar ju vara lika svårt om mman har många föfrågningar.fattar inte riktigt att jag fick lån

• Anonym (maj)

Lendo nekade mig...fastän jag hade medsökande pga många förfrågningar.......Vad skrev dy på ansökan? vad har du i lån då?

Anonym skrev 2009-05-12 22:24:11 följande:
    från seb, via lendo.blev väldigt förvånad själv,ansökte idag å fick de beviljat.blivit nekad överallt annars.ja jag har många lån å förfrågningar.säker 50 st . men inga anmärkningar dock.
  • Anonym (maj)

Okej...kanske ska söka då???

Anonym (jag har....) skrev 2009-05-12 22:24:20 följande:

Anonym (maj) skrev 2009-05-12 22:21:32 följande:
    Jag hade endast ett huslån ihop med min man, men anmärkningar hos KF. Dock var min man medsökande på lånet ( dock utan säkerhet)Detta var för i januari.
  • Anonym (jag har....)

Anonym (maj) skrev 2009-05-12 22:31:07 följande:

Okej...kanske ska söka då???Anonym (jag har....) skrev 2009-05-12 22:24:20 följande:
    Ja, har du inte gjort det så prova iaf Du kan ju fylla i att du ska lösa andra lån.
  • Anonym

behövde inte fylla i tidigare lån på den ansökan hos lendo.behövde du de?brukar inte behövas för de gör ju en kredit bedömning å ser allt ändå.har lån lite överallt:(ikano,gemoney mfl

• Anonym (maj)

Ja, jag skrev att jag ville lna 30 000 sen frågade de om tidigare lån och sen stod det att jag ville låna 47 000 helt plötsligt. Vad hade du i lån då???? hur många förfrågningar sa du??

Anonym skrev 2009-05-12 22:34:31 följande:
    behövde inte fylla i tidigare lån på den ansökan hos lendo.behövde du de?brukar inte behövas för de gör ju en kredit bedömning å ser allt ändå.har lån lite överallt:(ikano,gemoney mfl
  • Anonym

privatlån på runt 120, minst 50 förf. jag ansökte om nytt lån å då behöve man inte fylla i övriga skulder,men eftersom de blev beviljat måste de ju gjort en kreditförfrågan ??å då syns ju lån å förfrågningar

• Anonym

hej, hur gick de,fick du sökt på lendo?

Svar på tråden svea direkt