• MickisH

Någon som bor i eller runt Hallsberg?

Hej
    Jag skulle vilja träffa någon/några unga föräldrar el gravida runt Hallsberg. Bor just nu i Borås men ska flytta upp till Hallsberg till min kille så snart vi får tag på en lägenhet. Jag är 21år, har en dotter på snart 3år och väntar en till med BF 25 Juli. Inte lätt att träffa nya vänner, speciellt då jag inte vet vart man ska gå... hör gärna av er

kram

• Svar på tråden Någon som bor i eller runt Hallsberg?
  • Mia1987

Nej då är det ju inte så konstigt att man inte vet Trodde de låg i Hallsberget.

Ja, Marieberg har blivit mycket bättre nu sen de har gjort om. Mycket bättre utbud, och dessutom slipper man åka in till stan och springa runt.

jadu, kommer inte ihåg vad vi gjord den helg, Senil! Hade besök och lite sånt tror jag haha! minnet är bra men vääldigt kort.

Idag blir det iaf att åka till babyproffsen och ta lite kort på Emiliia. Stjärnstudio är där, så lika bra att passa på

I vilken vecka är du i nu? Mår du bra och så? Har ni varit på ultraljud än?

• Tiini

Hej! Läste tråden och passar på att välkomna trådstartaren till närkeslätten! Har en gosse född -04 och hoppas på syskon nästa år =) Har dock inge tips på öppna förskolor och dyl. då jag själv varit för blyg för det men vore dock kul att få ihop ett litet gäng som kan ses och prata barn och annat som hör vardagen till! Själv bor jag i Kumla!
    //Tiina

• MickisH

Hehe.... känner igen seniliteten...
    Nu är jag i v21, mår bara bra förutom att jag har en hemsk halsbränna som började redan v12. När jag väntade Julia fick jag inte det förän typ v30.... *suck*
    Japp jag var på ul för 1mån sen. Finns bilder i mitt album (starka bilder) här på fl.
    Blev korten bra? Vi gick åxå till stjärnstudio med Julia när hon va 1år. Inte så farligt dyrt heller.

• MickisH

Tackar
    Ok, hoppas ni lyckas med syskon projektet
    Har fått tips av en annan mamma om öppna förskolor i hallsberg. Har gått på öppnis med Julia sen hon var 4mån. Men tyvärr så blir det nog lite ensamt, iaf i Borås om man inte redan känner någon där. Det är så grupperat, de som känner varandra och äldre mammor.
    Ja det låter kul att ses och hitta på nått
    Har du någon kompis som också har barn som du umgås med? Nästan alla mina vänner här nere har barn, bara 2 som inte har... Men jag känner inte att jag har så mycker gemensamt med de i min ålder som inte har barn. Man ligger ju inte på samma nivå. Mitt liv handlar inte bara om jobb och fester

• Mia1987

Ja inte är det alltid man har minnet med sig

Halsbränna tyder ju på att bebben får mycket hår har jag hört, på de flesta jag vet så stämmer det Men inget vidare att ha halsbränna i vilket fall..
    Då måste jag in och kika på dina bilder

Fotograferingen i går gick ju inte bättre än sist vi var där. Första gången var hon åtta nio månader och hade precis vaknat och var inte alls på humör. Och går vart det svårt för fotografen att locka fram ett leende ur en trött liten dam.. Men men får väl se resultatet om några veckor.

Kul att Tiini hitta hit

Nej nu nalkas det tacos här!

• MickisH

ja, det har jag med hört. Det stämde på Julia iaf så chansen att få en skallig bebis är nog ganska liten
    Ok, inte lätt att bestämma vilket humör dom ska vara på. Ja, nått kort borde la bli bra iaf

Tacos, va gott. Både jag och Julia har magsjuka så det blir bara saft och yoghurt för oss än så länge
    Känns som alla har magsjuka nu, mamma, pappa, min syster, brorsdotter, alla som bor hos Kents morbror i hallsberg(4st) + en kompis fick magsjuka nu i helgen...
    Skulle gått till BM imån men det blir inte av denna gången heller. Hoppas hon har nån tid senare i veckan. Vill ju höra hjärtljuden för första gången

• Mia1987

Men som sagt att redan ha halsbränna kan ju inte vara skönt. Men det är ju charmigt sen när bebbe kommer och har massa hår
    Ja, jag hoppas att de finns något kort som blir bra. Man vill ju fånga de där speciella dragen, hur hon verkligen är, men det kanske är för mycket begärt..

Nej usch har ni fått magsjukan! Stackars er. Kan inte vara skönt alls för er.. Hoppas ni blir friska snart igen!
    Hoppas ni får någon tid lite senare hos bm då. Var ni sjuka förra gången också? Det är ju så typiskt att man missar kontroller när man vill dit!

Krya på er!!

• MickisH

Nu verkar magsjukan va över, har inte varit nått sen igår kväll.
    Fick ny tid hos bm på torsdag Då ska la vi vara smittfria åxå.
    Förra gången ja skulle dit var jag i Hallsberg hos Kent.

• MickisH

De spelar ingen roll, Örebro ligger ju ganska nära Hallsberg iaf
    Känn dig välkommen
    Kram

Svar på tråden Någon som bor i eller runt Hallsberg?