• Anonym

Sprut i ansiktet och annat porr som min pojkvän gillar.

Min pojkvän har fått mycket ideér från porr har jag förstått...
    och han borde vara lycklig som har en tjej som ställer upp på allt.
    Men han blir sur om jag säger nej nån gång.

- mycket avsugningar.
    - sprut i ansiktet (och sikta i munnen ibland)
    - analsex och sprut där.
    - bakifrån, bakifrån, bakifrån.
    - lesbiskt (inte testat ännu, men har beestämt att han får titta på när jag gör nåt med en tjej nån gång)
    - filma när vi har sex.

Är det nån mer som har kille som verkligen är helt inne på att göra såna här porriga sysslor?

• Svar på tråden Sprut i ansiktet och annat porr som min pojkvän gillar.
  • elinina

jo vi idkar sexuellt samliv.... men hur det sker...det är inom våra porriga väggar

kan nog sätta en slant på att inte är ensam nej

• Sprak

Det låter som om många av dessa grejer är mer för hans njutning än för din. Gör han detsamma för dig, ser till att du får det du vill ha?
    Jag tycker inte att du ska behöva "ställa upp" om du inte vill. Du ska ju inte ha sex med en tjej för att HAN vill det. Och ett tips: Passa dig för att ställa upp på film, det är lite jobbigt om den kommer på villovägar.

Njaaa... jag vet inte. Som fantasier låter det skithäftigt, men i verkligheten är det inte allt du beskriver som låter lockande för mig (men en del...). Smaken är olika.

• Sprak

Ett tillägg för att undvika missförstånd: Jag håller helt med om att man får vara precis hur porrig som helst, vi är rätt porriga när vi kommer igång också.

• Lego Flicka

Vi är porriga ja däremot så har vi inte haft sex med andra osv men vi utför porriga lekar i sängen men det är för att båda älskar det!

• tulipanrosen

Så som de andra har skrivit; du ska inte ställa upp om du inte vill själv. Vi kan oxå vara porriga och vi har väl framtida planer på än det ena och det andra, men det är när vi båda vill och har lust. Det är viktigt! Sen så kan jag väl med liksom vara lite bara "med" när vi börjar ibland, men jag vill jämt och jag blir jämt upphetsad efter en stund. Annars märker han och slutar och frågar hur jag känner.
    Du ska inte vara med på att bli filmad för man vet inte vad han gör med den när du inte ser. Du kan hamna på internet.
    älskar han dig så förstår han dig! Gör inget du ångrar resten av livet. Kram på dig.
    Älska dig själv och utsätt dig inte för ngt du inte skulle vilja att din dotter blev utsatt för.

• Themis

Och gäller det filmning så gå inte med att filma nåt du inte kan stå för inför grannen, svärmor eller hela stan-för som sagt-internet...

• Ihlse

Det är som de andra säger, bry dig inte så mycket om hur andra har det utan fokusera på ert.
    Tänder det dig? Känner du att ni båda respekterar och är rädda om varandra. I så fall, porra på bara!

Men det låter som att du "ställer upp" och det låter inte som om han respekterar dig, är det så så tycker jag nog att det är bättre att ni sätter er ner och pratar.

Men, om ni båda är på är det bara att köra! Alla är vi nog lite porriga till mans

• Anonym

Lägger till lite nu när jag har läst allas svar.

Allting som jag har ställt upp på har jag varit med på själv och har alltså inte ställt upp på någonting alls som jag inte har velat göra.
    Men det är aldrig jag som kommer med förslagen, det är han. Han vill prova allt möjligt och jag hänger liksom bara med på hans ideér.
    En del saker har vi gjort bara en gång, och andra saker flera gånger. Men det som den här tråden går ut på är just att han har fått sina ideér från porr. Vi har nästan aldrig "vanligt" sex längre...

• tinanilsson

Gör inget som inte känns rätt för dig. Tyvärr tror jag att många tjejer ställer upp bara för att killen vill.... Testa och se vad du tycker om, gillar du det inte.... Så vet du och då behöver ni inte göra om det....

Kramar till dig

• jeannette

men om det är bara han som kommer med ideer varför kan inte du säga nu vill jag ha sex som vanlig för så vill jag helt enkel?

Svar på tråden Sprut i ansiktet och annat porr som min pojkvän gillar.