• Anonym

Sprut i ansiktet och annat porr som min pojkvän gillar.

Min pojkvän har fått mycket ideér från porr har jag förstått...
    och han borde vara lycklig som har en tjej som ställer upp på allt.
    Men han blir sur om jag säger nej nån gång.

- mycket avsugningar.
    - sprut i ansiktet (och sikta i munnen ibland)
    - analsex och sprut där.
    - bakifrån, bakifrån, bakifrån.
    - lesbiskt (inte testat ännu, men har beestämt att han får titta på när jag gör nåt med en tjej nån gång)
    - filma när vi har sex.

Är det nån mer som har kille som verkligen är helt inne på att göra såna här porriga sysslor?

• Svar på tråden Sprut i ansiktet och annat porr som min pojkvän gillar.
  • Core

Det är ju "porrmodet" som gäller idag, rätt sjukt men sant. Alltifrån att alla ska raka sig till analsex..trekanter och att jätte små tjejer springer runt med utmanade kläder.. Bara undrar vad nästa steg blir?

Männen styr, kvinnorna låter sig styras... Tror aldrig det kommer ändras..

Nu låter jag som en feministisk moraltant, men jag är en kille som själv gillar en del av det där men kan tycka det är lite snett..

• Alfonsina

Nej, vi är inte porriga i den bemärkelsen att det går att jämföra med en p-film eller liknande. Sedan betyder inte det att vi inte är erotiska, men just regelrätt kn*llande (eller vad jag ska kalla det ) håller vi inte på med.

Men alla tycker vi om olika saker och det viktigaste är ju att du tycker att det är tråkigt att ni inte har vanligt sex, eller hur? Då är det alltså din tur att komma med önskemål om just det. Och som du har hängt på hans idéer vore det ganska konstigt om han inte vill tillfredställa dig på ditt sätt nu.

• Anonym

Jag känner att jag är i exakt samma situation som dig förutom den lesbiska biten.
    men jag har börjat tröttna på det sexet eftersom det blir enformigt. Jag börjar sakna det vi hade ibörjan när vi alltid såg varandra i ögonen och jag rös av välbehag så fort han snuddade vid mig... nu har vi sådant underbart sex kanske 1 ggn var tredje vecka så nästa gång han vill ha bakifrån kommer jag inte gå med på det, nästa gång vill jag ha känsla... Det är okej att ha porrsex då och då men hela tiden fungerar inte i mitt fall iaf...

• Meli

Allt är väl ok, så länge det är ok för dig, det är allt jag kan säga.

• bigmacoco

Det är ju precis det här porr-skiten ställer till med: många killar får förvrängda idéer om sex och vi kvinnor förväntas "ställa up"... Fy fan, säger jag bara!

• Meli

bigmacoco

Jag tror inte det är porren som ställer till det med "förvrängda" uppfattningar. alla människor tänder på olika saker, det enda som är vktigt är att man är lika. Många många tjejer gillar också sånt här.

• bigmacoco

Meli: TS skrev "Min pojkvän har fått mycket ideér från porr har jag förstått..."

Mitt inlägg har en direkt koppling till det uttalandet.

• wellah

Han är väll normal som gillar de sakerna. Vad som är sorgligt är att du går med på det fast du uppenbarligen inte vill. Sex handlar om att ge och ta, samspel..... tycker det låter lite som om du är hans leksak han får göra som han vill med. Har ni talat om detta? har du sagt vad du tycker och tänker och vill göra? Om han vet att du inte vill göra detta men på något sätt tvingar dig tycker jag du ska köra foten i röven på honom långt upp.

• sötäpplet

Just det där med att han blir sur om du säger nej nån enda gång, låter ju inte riktigt kul.

Hur mogen är han egentligen? Det måste ju vara ok att säga nej!

• Danbala

Wellah:
    Beroende på vilka porrfilmer han kollar på och inspireras av, kan ju det vara en belöning snarare än en bestraffning...

• Nika75

Du skriver att din kille kommer med alla förslag. Vad vill du? Jag håller absolut med de som skriver att om man bara har en viss sort sex blir det lätt tråkigt. Är själv utövare av BDSM, men för mig är det inte en livsstil, mer en krydda när det gäller sexlivet. Jag skulle absolut inte vilja bli fastbunden och smiskad varje gång - gud vad tråkigt. Nej, ibland vill jag bara ha riktigt mysigt sex där vi ligger tätt ihop och tittar på varandra. Ibland ger vi varandra bara oralsex... ibland kör vi en snabbis då jag tar kommandot osv.

Kanske har du själv några "kinky" fantasier du vill förverkliga? Vill du ha en total motvikt till porren tycker jag att du kan köpa boken "Orgasmera mera" av Ylva Franzén. Där finns en hel del spännande parövningar ni kan göra. Eller leta själv upp någon litteratur för att få lite inspiration. Som sagt, nu är det dags att du sätter ner foten och säger vad DU vill! Förhoppningsvis kommer det öppna ögonen på killen också.

• Anonym

Min kille vill också att vi håller på sådär porrigt.. har haft analsex kanske 10 gånger men nu säger jag nej . jag tycker att det gör ont så han får klara sig utan
    tyvärr får jag ibland lite ont av sex bakifrån också.. så har inte blivit så mycket på senaste tiden.. jag har varit gravid och precis gått igenom en skrapning så nu blir det inget alls, bara avsugningar ´..lite jobbigt men vad ska man göra.. o han vill att jag ska svälja, eller spruta i ansiktet
    jag kanske är tråkig men jag tycker att missionären är skönast
    jag tycker inte att man ska göra sånt som man inte tycker om , även om man inte vill göra killen besviken förstås..sånt där är jobbigt faktiskt

• Kimmis

Är det bara jag som blir glad om min pojkvän vill göra det som TS tog upp?

• Kimmis

Anonym: fan va dum jävla kommentar!
    Man KAN prata om saker som är fel!
    Det värsta man kan säga till nån är "gör slut"..
    Lätt o säga till nån annan, kanske inte lika kul för den man säger det åt..

• Anonym (Bs tjej)

Allt detta ovan har vi provat på och gör! Det gillar jag, men ställer inte upppå det för hans skull, utan för att jag vill det!

• bigmacoco

Tycker den här tråden är lite väl OT.

Citat TS: "Men det som den här tråden går ut på är just att han har fått sina ideér från porr. Vi har nästan aldrig "vanligt" sex längre...".

Hur har det gått, TS? Har ni pratat om hur du känner?

Svar på tråden Sprut i ansiktet och annat porr som min pojkvän gillar.