Inlägg från: Chipotle |Visa alla inlägg
  • Chipotle

Vi som älskar Villervalla 4

fritzie76 skrev 2009-03-03 14:59:16 följande:
    Vilken av stjärnklänningarna tycker ni är finast? Ska köpa en till dottern på 10 månader men kan inte bestämma vilken färg jag ska ta....skulle velat se bättre bilder...
    Jag blev helt kär i den gröna när jag såg den live! Tror jag ska köpa den. Men den rosa va också jättefin!
  • Chipotle

Vet att det skrivits en del om stjärn-jackan. Men nu behöver jag hjälp!

80 el 86 till ca 80 cm lång flicka? Vill att den ska räcka ett bra tag men ändå inte vara bylsig. Om man jämför med po.p skaljacka rent storleksmässigt, någon som vet hur stor skillnad det är?

• Chipotle
    TereseA skrev 2009-03-21 09:41:11 följande:
    hade kört på en 86..tyckte dem var ganska smala i kroppen..hon ska ju säkert ha den enda till september kanske..bättre lite större än mindre..armarna kan du vika upp o så finns det dragsko längst ner på jackan..vår son har 86 i kläder o köpte 92 i jackan..han har en tjock fleece under..kanske lite för tjock,tjockare än PoP´s och det blir precis att jackan inte blir för liten..
    Tack så mycket! Då får det bli en 86a! Ska ju absolut få plats en fleecejacka under!

Någon som vet hur http://www.villervalla.se/Produktsida/tabid/925/CategoryID/17/List/0/Level/a/ProductID/745/Default.aspx?SortField=ProductNumber%2cProductNumber är i storlek? Har haft modellen tidigare och älskar den( dottern slänger bara av sig mössor utan knyt {#lang_emotions_laughing}) men det står ju ingen storlek i den vi har och den är precis urväxt.
  • Chipotle

Hur är stjärn t-shirten i storlek?

• Chipotle

Ni har väl sett erbjudandet på hemsidan? Skulle beställa ett par jeans och t-shirt så det var ju lägligt! Dock var det muddjeansen jag ville ha, men får bli 2 par jeans då. :D

• Chipotle

Ännu en fråga {#lang_emotions_laughing} Någon som har jeansen(modell kvittar) i 86 el 92 och vill mäta innerbenslängd?

• Chipotle
    EnilemmE skrev 2009-03-29 19:16:00 följande:
    Jag skulle vilja säga liten/normal. Jag tog 98 till min 90 cm tjej och den är perfekt! Hon är iofs en knubbis oxå!
    Ja då kanske 86 räcker till min nu ca 80 cm långa tjej. Funderade tom på 92 för jag inte vill ha den urväxt direkt.. Hon har 86 på Villervalla body och den sitter bra.

Hmm funderar på vilken storlek jag ska beställa av erbjudandet.. Vet ju inte alls hur de jeansen är i storlek.
  • Chipotle

Idag kollade jag in båda jeansen och den smala modellen struntar vi nog i. Jättefina men lite tråkiga, stela och smala. De såg ut att vara lååånga också.

Muddjeansen fick däremot följa med oss hem! Mjuka och sköna och superbra modell! Nya favvojeansen här hemma! {#lang_emotions_smile}

Svar på tråden Vi som älskar Villervalla 4