• zweedsmeisje

PRESENT till 25 årig kille...??????

Min storebror fyller 25 imorgon, har ännu inte köpt någon present.
    Jag har ingen aning om vad jag ska köpa, vi brukar aldrig köpa något dyrt till varandra, max ett par hundra. Han bor ensam i sitt hus och har allt han behöver så det ska mest vara någon kul liten grej, men har hjärnsläpp, kanske någon har något tips på vad man kan köpa? Kanske finns det något alla behöver fastän de har allt. Snälla hjälp mig :D

• Svar på tråden PRESENT till 25 årig kille...??????
  • Marma

en platta öl o 100 kondomer??? brukar vara en kul grej...ibland. Nå. roliga kalsonger/t-shirt

• SusanneSJ

JÄTTEbra fråga, här lägger jag mig på span :) har samma uppgift snart så

• Moj Katile

Parfym? Klädesplagg? CD?
    Dvd film?
    Har han något intresse man kan "sponsra"?
    Presentkort bokrea?

• zweedsmeisje

alltså jättebra ideér ifall det vart en normal 25 åring.. hehe, han är väldigt komplicerad nämligen, har ingen tjej och träffar inte direkt några tjejer heller, för när han inte jobbar så sitter han hemma vid sin dator eller fortsätter renoveringen på huset. Han har är sällan ute och dricker därför väldigt sällan så alkohol är heller liksom ingen idé. Har funderat på några trisslotter eller nån form av lottpaket, men är det för tråkigt kanske? detta e så svårt alltså...

• modestyclara

Nåt på Claes Ohlson, typ vattenpass med lasersikte eller en sån där grej man mäter med med laser eller en sån där tång som man använder för att fästa gipsexpander skruvar i väggen eller nåt sånt?

• Marma

låter som trisslotter kan vara nåt....eller pengar. Han behöver inget till renoveringen då?

• zweedsmeisje

han har nog allt han behöver till renoveringen, äger massor av verktyg å det han inte har finns säkert att låna på jobbet eller hos farsan. Därför detta är så svårt, det lutar åt lotter, men det är ju så tråkigt, bara kul om han vinner ju, å hur ofta gör man det. :P

• Marma

du får köpa 100låter så vinner han garantera...antar jag kläder då? sån där rolig tröja, underkläder m.m eller ett godis träd. Gjorde jag...köp en gurka o vad heter det...hallon nånting med massa socker på....iallafall....en kruka, tandpetare, godis o gurka. Dela gurkan i 2 delar så det blir lagom stor som stam sen godis som jord o massa tandpetare med godis på som grenar.....lite rolig grej o billig

• zweedsmeisje

haha de va ju fiffigt, gelehallon tänker du nog på..? ja godis har han ju nytta av för det älskar han.. hehe, kan ju sticka ner en lott oxå bara för sakens skull :D

• Marma

zweedsmeisje skrev 2009-02-20 23:37:17 följande:

haha de va ju fiffigt, gelehallon tänker du nog på..? ja godis har han ju nytta av för det älskar han.. hehe, kan ju sticka ner en lott oxå bara för sakens skull :D
    ja. de hette de japp...
  • Disela

Jag köpte 25 presenter till min kille när han fyllde 25. Saker som påminde om vårt förhållande, om saker han gillar, saker han berättat om och så vidare. Vissa saker var lite pikar om att han började bli äldre, som t.ex. ett förstoringsglas.

Men om du ska handla i morrn.. Ett "halva vägen till 50 paket". Näshårstrimmer, läsglasögon och lite sånt? Bara en kul grej?

• zweedsmeisje
    Disela skrev 2009-02-20 23:40:37 följande:
    Jag köpte 25 presenter till min kille när han fyllde 25. Saker som påminde om vårt förhållande, om saker han gillar, saker han berättat om och så vidare. Vissa saker var lite pikar om att han började bli äldre, som t.ex. ett förstoringsglas. Men om du ska handla i morrn.. Ett "halva vägen till 50 paket". Näshårstrimmer, läsglasögon och lite sånt? Bara en kul grej?
     men gud vad roligt, att jag aldrig hört det innan, haha. Jättebra tips, tack :D
  • Pensive

en premunation på någon tidning.

• Disela

kan ju lägga till en nätbynja (om du hittar nån) en korsordstidning, en påse chips, en folköl, en wonderbaum, en gubbkeps och lite annat.

Annars finns det ju roliga grejer till datorn. Typ ett USB-kylskåp, USB-koppvärmare och liknande saker..

Svar på tråden PRESENT till 25 årig kille...??????