Träna hemma
Finns det någon på FL som bara tränar hemma med träningsDVD?
Och som faktiskt har fått resultat (smidigare, starkare etc)?
Kör 30 min. ett par gånger i veckan och med små barn och heltidsarbete tycker jag det är helt suveränt.
Finns det någon på FL som bara tränar hemma med träningsDVD?
Och som faktiskt har fått resultat (smidigare, starkare etc)?
Kör 30 min. ett par gånger i veckan och med små barn och heltidsarbete tycker jag det är helt suveränt.
Jag tränar hemma men inte till tvn. Utan med vikter och har märkt storförändring.
Jag försöker att promenera med men tycker att det är så tråkigt.
Jag cyklade hemifrån till stan på 25 min i fredags och hem igen hoppas att det gjorde ngt för jag hann inte träna varken i fredags eller lördag på grund av att jag inte fick vara i fred av familjen.
Back to basic med Blossom har jag testat hos en kompis och den är helt ok.
jag tränar med dvd:n man får till iform och den är grymt bra, jobbig...men man får ha nån mer och variera med...
Hej, jag tränar till Mary Windsors pilates dvd fungerar kanon om man vill ha bort lite "graviditetshäng" + på min crosstrainer några gånger i veckan och lite styrketräning med hantlar. Har svårt att finna tid till att åka iväg någonstans å träna. Har lyckats gå ner 10kg nu men har 5 kvar till mål.
Jag tränar "gympa", DVD med Blossom Tainton, crosstrainer och parträning (En bok som heter Parträna med Paolo Roberto)hemma och det har gett bra resultat. Jag promenerar varje dag också.
Jag har 2 små barn så för mig är hemträning det absolut bästa just nu. Jag kommer inte undan med några ursäkter, bara sätta igång när barnen somnat.
jag motionscyklar 30 min varje dag, det har gett resultat, när jag var gravid vägde jag som högst 95 kg och nu väger jag 71 kg, jag började ca 2,5 månader efter förlossningen, kände att jag var tvungen att göra ngt, men jag var så ovan att jag började med 5 min först, sedan ökade jag på under veckan, just nu hinner jag bara 30 min, skulle vilja motionscykla i en timma, det får bli mitt mål ..att börja cykla i en timma, men gravidagen är kvar ! vad kan man göra åt den?kanske man ska börja med ngn dvd, ngn som ni rekommenderar?