• Hemlighet

Billiga sängkläder till spjälsäng

Var kan man få tag på billiga sängkläder till spjälsängen?
    Har kikat på IKEA men dom har inga fina
    Och babyland och barnenshus är ju snordyra

Har jysk sängkläder?
    Någon annan affär?

• Svar på tråden Billiga sängkläder till spjälsäng
  • Vonn

"det är ju lite svårt/dyrt när man bor i mellan sverige att ta sig dit "

Jag har inte heller lust att åka till Ullared. Det vore ju perfekt om det fanns någon butik på nätet där man kunde handla. Men jag tycker de flesta såna jag har hittat säljer märkes/designprylar och är svindyra. Skillnad jämfört med tex elektronikkedjor där det är mycket billigare i nätbutikerna. Någon som har bra tips?

• Kristyr

Hemlighet skrev 2009-02-21 14:55:41 följande:

GAAAA!Jag blir tokig.Alla affärer har typ olika stl. på sina sängkläder!TexIkea 125x110 täcke35x55 kuddeJysk100x70 täcke40x45 kuddeBabyland 100x130 täcke38x55 kuddeHur skall jag veta nu var jag kommer att köpa mina sängkläder i framtien?Jag vill ju ha från olika ställen.I början när bebis är liten så kan man ju ha dom men sen när det börjar bli dax för kudde och täcke.Kan dom inte ha samma stl. allihopa??
    Babylans har den standard som nog sängkläder från åhlens och hemtex har. Den storleken.

IKEA går alltis sin egen väg för att man ska behöva köpa deras saker.
  • esmeralda76

Vi köpte täcke och kudde från babyland. Hade sedan tur och hittade jättefina tyger på ohlsons tyg och bauhaus på rea, så jag har sytt egna sängkläder. Dom blev jättefina och det är nog inte många som har likadana.
    Underlakan köpte jag också på rea, vita stora från hemtex som jag delat och måttsytt efter spjälsäng och vagn. Blev billigt också. Ett tips om du vill sy.

• blixtanna

dollarstore har jättebilliga sängkläder!

• berita

ge-kås har jätte fina påslakan från 19:- till 125 :-
    underlakan från 9 :- till 50 :-
    spjälsängs skydd 50:- till 250:-

• Hemlighet

Whirlwind skrev 2009-02-21 23:41:17 följande:

Tradera...=)
    glor på tradera varje dag flera gånger om dagen, men utan resultat*suck*
  • Hemlighet

berita skrev 2009-02-21 21:07:59 följande:

ge-kås har jätte fina påslakan från 19:- till 125 :-underlakan från 9 :- till 50 :-spjälsängs skydd 50:- till 250:-
    JO, med då måste jag köpa typ hundra sett för att tjäna på att åka från mellan sverige och dit
  • Rigmor Mortis

Hemlighet skrev 2009-02-21 23:46:42 följande:

berita skrev 2009-02-21 21:07:59 följande:
    JO, med då måste jag köpa typ hundra sett för att tjäna på att åka från mellan sverige och dit
    Åk dit, köp på dig massor och sälj vidare
  • Hemlighet

EKJ76 skrev 2009-02-22 08:36:59 följande:

Hemlighet skrev 2009-02-21 23:46:42 följande:
    Åk dit, köp på dig massor och sälj vidare
    Aaaa vilken bra affärsidè
    Har tyvär inget körkort och att övertala sambon att skjutsa mig är nog lönlöst
  • Åsabritt

Ellos har faktiskt fina och billiga sängkäder! Annars kan man köpa tyg på Ikea, de har rea nu! Jättelätt att sy påslakan till spjälsäng, det har jag gjort och då kan man ju ta tyger som finns hemma eller köpa ngt gulligt! Jag har även sytt om stora påslakan till 2st små (bara att vika på mittan och ta av)..
    Man spara lite på att göra så för man tvättar ju ofta och det går åt mkt sängkläder!

• Åsabritt

esmeralda76 skrev 2009-02-21 16:53:51 följande:

Vi köpte täcke och kudde från babyland. Hade sedan tur och hittade jättefina tyger på ohlsons tyg och bauhaus på rea, så jag har sytt egna sängkläder. Dom blev jättefina och det är nog inte många som har likadana.Underlakan köpte jag också på rea, vita stora från hemtex som jag delat och måttsytt efter spjälsäng och vagn. Blev billigt också. Ett tips om du vill sy.
    Ahhh...jag såg att du oxå gjort det! Det är faktiskt kul...
  • starlight in the night

Coop hade ett startpaket, med spjälsängsskydd, täcke, kudde, påslakan samt örngott, lakan.
    Det kostade tidigare 500kr men de säljer ut det för 199kr nu.
    Tänkte själv springa (rulla) dit & köpa. Lycka till med allt

• Team J
    Svar på #26
    Det paketet köpte jag, finns bild på min blogg =) Jätte fint var det!!
  • Mulligmamma

Kolla Tradera om ni handlar från nätet..... JÄTTE MASSA FINA =)=) och går att få billigt =)

Svar på tråden Billiga sängkläder till spjälsäng