Billiga sängkläder till spjälsäng
Var kan man få tag på billiga sängkläder till spjälsängen?
Har kikat på IKEA men dom har inga fina
Och babyland och barnenshus är ju snordyra
Har jysk sängkläder?
Någon annan affär?
Var kan man få tag på billiga sängkläder till spjälsängen?
Har kikat på IKEA men dom har inga fina
Och babyland och barnenshus är ju snordyra
Har jysk sängkläder?
Någon annan affär?
"det är ju lite svårt/dyrt när man bor i mellan sverige att ta sig dit "
Jag har inte heller lust att åka till Ullared. Det vore ju perfekt om det fanns någon butik på nätet där man kunde handla. Men jag tycker de flesta såna jag har hittat säljer märkes/designprylar och är svindyra. Skillnad jämfört med tex elektronikkedjor där det är mycket billigare i nätbutikerna. Någon som har bra tips?
Hemlighet skrev 2009-02-21 14:55:41 följande:
Vi köpte täcke och kudde från babyland. Hade sedan tur och hittade jättefina tyger på ohlsons tyg och bauhaus på rea, så jag har sytt egna sängkläder. Dom blev jättefina och det är nog inte många som har likadana.
Underlakan köpte jag också på rea, vita stora från hemtex som jag delat och måttsytt efter spjälsäng och vagn. Blev billigt också. Ett tips om du vill sy.
www.minimundus.se mycket bra, prisvärda och ekologiska grejor, snabb leverans.
dollarstore har jättebilliga sängkläder!
ge-kås har jätte fina påslakan från 19:- till 125 :-
underlakan från 9 :- till 50 :-
spjälsängs skydd 50:- till 250:-
Tradera...=)
Whirlwind skrev 2009-02-21 23:41:17 följande:
berita skrev 2009-02-21 21:07:59 följande:
Ett tips;
www.pippilotta.se
Hemlighet skrev 2009-02-21 23:46:42 följande:
EKJ76 skrev 2009-02-22 08:36:59 följande:
Ellos har faktiskt fina och billiga sängkäder! Annars kan man köpa tyg på Ikea, de har rea nu! Jättelätt att sy påslakan till spjälsäng, det har jag gjort och då kan man ju ta tyger som finns hemma eller köpa ngt gulligt! Jag har även sytt om stora påslakan till 2st små (bara att vika på mittan och ta av)..
Man spara lite på att göra så för man tvättar ju ofta och det går åt mkt sängkläder!
esmeralda76 skrev 2009-02-21 16:53:51 följande:
kolla på hemtex.se de har söta för 99:-
Coop hade ett startpaket, med spjälsängsskydd, täcke, kudde, påslakan samt örngott, lakan.
Det kostade tidigare 500kr men de säljer ut det för 199kr nu.
Tänkte själv springa (rulla) dit & köpa. Lycka till med allt
Kolla Tradera om ni handlar från nätet..... JÄTTE MASSA FINA =)=) och går att få billigt =)